Доповіді та автори


Прізвище А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ь Ю Я Все
Секція:
 

Секція 1. Науково-методичні та практичні засади менеджменту сучасних організацій

ІДЕНТИФІКАЦІЯ РИЗИКІВ ПРИ ВНЕСЕННІ ЗМІН У РОБОЧУ ДОКУМЕНТАЦІЮ ОБ’ЄКТІВ БУДІВНИЦТВА
Євген Володимирович Мирошник, Олександр Михайлович Сумець
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ
Кирило Геннадійович Моісеєв
МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ ДИВЕРСИФІКАЦІЇ В УПРАВЛІННІ КОНКУРЕТНОСПРОМОЖНІСТЮ МОЛОКОПЕРЕРОБНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Ольга Олегівна Мельникова, Людмила Анатоліївна Бахчиванжи
ГРЕЙДУВАННЯ ЯК МЕТОД ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЛЕЖНОГО СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО КЛІМАТУ ПЕРСОНАЛУ
Нікіта Олегович Маруховський
РОЛЬ ЖІНОЧОГО ЛІДЕРСТВА В КОРПОРАТИВНОМУ УПРАВЛІННІ
Ірина Петрівна Мігус

Секція 2. Теоретичні основи сучасних закупівель та продажів в системі менеджменту підприємства

ВИКОРИСТАННЯ ДИЗАЙНУ У РОЗРОБЦІ ТОВАРІВ: ВПЛИВ ЕСТЕТИКИ НА СПОЖИВАЧІВ ТА ЇХ РІШЕННЯ
Елліна Русланівна Закандиріна, Ірина Борисівна Мала
ТРЕНДИ В РОЗРОБЛЕННІ ТОВАРІВ ДЛЯ МІЛЛЕНІАЛІВ ТА ПОКОЛІННЯ Z
Вікторія Сергіївна Токовая, Ірина Борисівна Мала
СОЦІАЛЬНІ МЕДІА: ВПЛИВ НА РОЗРОБКУ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ КОМПАНІЙ
Анна Сергіївна Савіцька, Ірина Борисівна Мала
РОЛЬ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ В ПРОЦЕСІ РОЗРОБЛЕННЯ ТА ВИРОБНИЦТВА ТОВАРУ
Анна Павлівна Макієнко, Ірина Борисівна Мала
РОЛЬ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ У ПРОЦЕСІ РОЗРОБЛЕННЯ НОВОГО ТОВАРУ
Анна Миколаївна Хоменко, Ірина Борисівна Мала
ІНТЕГРАЦІЯ ПОСЛУГ ТА ПРОДУКТІВ У РОЗРОБЛЕННІ КОМПЛЕКСНИХ РІШЕНЬ ДЛЯ СПОЖИВАЧІВ
Анастасія Володимирівна Шевчук, Ірина Борисівна Мала
ВПЛИВ СОЦІАЛЬНИХ МЕДІА НА МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ КОМПАНІЙ
Кіра Сергіївна Запара, Ірина Борисівна Мала

Секція 4. Проблематика інформаційного менеджменту, гнучких методологій управління та економіко-математичне моделювання

ГІБРИДНА САМООРГАНІЗАЦІЯ ЯК ПІДХІД ДО ГНУЧКОГО УПРАВЛІННЯ КОМАНДНОЮ РОБОТОЮ
Денис Русланович Мігаль
АВТОМАТИЗАЦІЯ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ: РОЛЬ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В МЕНЕДЖМЕНТІ
Владислав В’ячеславович Тузенко, Олег Юрійович Мушинський
ЗАСТОСУВАННЯ AGILE-ПІДХОДІВ ДЛЯ СТВОРЕННЯ МІНІМАЛЬНО ЖИТТЄЗДАТНОЇ МОДЕЛІ ФОНДОВОГО РИНКУ В УКРАЇНІ
Сергій Сергійович Тихоненко, Олег Юрійович Мушинський
УПРАВЛІННЯ ЗНАННЯМИ В ІГРОВИХ ВИДАВНИЦТВАХ ЯК ІНСТРУМЕНТ ОПТИМІЗАЦІЇ ВИТРАТ НА РОЗРОБКУ
Андрій Вікторович Тимченко, Олег Юрійович Мушинський
РОЛЬ ІНФОРМАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ СТІЙКОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ДО ЦИФРОВИХ РИЗИКІВ
Євген Дмитрович Грицай, Сергій Миколайович Мічківський

Секція 5. Сучасний менеджмент та інноваційне лідерство

ВПРОВАДЖЕННЯ КОМАНДНОЇ РОБОТИ В НАВЧАЛЬНІ ПРОЄКТИ
Катерина Володимирівна Тимофєєва, Олег Юрійович Мушинський


Creative Commons License
Ця робота ліцензована відповідо до Creative Commons Attribution 3.0 License.