Трансформаційні процеси в освіті та науці: виклики нової реальності
Трансформаційні процеси управління командами арт-проєктів як джерело виникнення ризиків | |
Ірина Вікторівна Рибалко |
Національна освіта й наука та діджиталізація: єдність протилежностей | |
Ірина Федорівна Радіонова |
Діджиталізація процесу навчання іноземних мов | |
Марина Олегівна Скуратівська |
Компетентність з управління проектами в Національній рамці кваліфікацій | |
Олена Михайлівна Медведєва |
Transformational processes in education and science | |
Олена Ігорівна Бєлова |
Застосування змішаного навчання (blended learning) на заняттях з іноземної мови. | |
Андрій Романович Пазяк |
Оптимізація та побудова бізнес-процесів як запорука ефективної моделі сучасного бізнесу | |
Костянтин Якович Єрохін |
Форми та технології дистанційного навчання в сучасному інформаційному суспільстві | |
Інна Валентинівна Гороф'янюк |
Виклики України в аспекті розвитку відкритої науки | |
Олександр Носенко, Юлія Носенко |
ПРОБЛЕМНЕ НАВЧАННЯ – ВІДПОВІДЬ ВИКЛИКАМ НОВОЇ РЕАЛЬНОСТІ | |
Олександр Михайлович Сумець |
РЕАЛІЗАЦІЯ ДИСТАНЦIЙНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ COVID-19 | |
Тетяна Олександрівна Ковалькова |
СПІВТВОРЧА ВЗАЄМОДІЯ ВИКЛАДАЧА ТА СТУДЕНТА У СПІЛЬНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ | |
Ганна Валентинівна Абаніна |
Дистанційна освіта: вимушена необхідність чи об’єктивна реальність? | |
Ольга Олександрівна Корнієнко |
Сучасні підходи до формування професійних компетентностей фахівців зі спеціальності "Туризм" | |
Світлана Павлівна Гаврилюк |
Інноваційні технології як інструмент перетворення освітнього процесу | |
Олена Михайлівна Ложачевська, Вікторія Юліанівна Ільченко |
Інструменти діджиталізації учбового процесу | |
Ольга Володимирівна Шикіна |
Презентація як інструмент подання навчального контенту в умовах дистанційного навчання | |
Оксана Георгіївна Волкова |
Логістичний підхід як базис підготовки менеджерів з логістики для вітчизняних агроформувань | |
Віктор Григорович Алькема, Вікторія Олегівна Воробйова |
Вплив контент-маркетингу на діджиталізацію ринків України в період пандемії | |
Ольга Ростиславівна Капраль |
BLENDED LEARNING: ПЕРЕВАГИ І НЕДОЛІКИ | |
Ольга Олегівна Пилипенко |
ДИСТАНЦІЙНА РОБОТА ТА ОСВІТА: НОВІ ТЕНДЕНЦІЇ І ВИКЛИКИ | |
Наталія Володимирівна Оленцевич |
ЮРИДИЧНА ПРАКТИКА : ВИМОГИ МОРАЛІ В СУЧАСНІЙ ОСВІТІ | |
Вероніка Юріївна Горєлова |
Трансформаційні процеси у вищій освіті: інклюзивний підхід | |
Олена Вадимівна Красота |
ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ФОРМ І МЕТОДІВ ВИВЧЕННЯ ФІНАНСОВИХ ДИСЦИПЛІН | |
Ігор Румик |
Розвиток музичного слуху студентів засобами комп'ютерних технологій | |
Олексій Миколайович Павленко |
Навчання та розвиток персоналу, як механізм підвищення конкурентоспроможності підприємства | |
Ірина Борисівна Мала |
РЕФЛЕКСИВНО-КОГНІТИВНИЙ МЕТОД У НАУКОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ЇЇ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ | |
Людмила Григорівна Шемаєва |
Науковий медіаконтент у цифрову добу: культура відповідального «споживання» | |
Емілія Ігорівна Огар |
НАПИСАННЯ ТЕЗ НАУКОВОЇ ДОПОВІДІ: ОСНОВНІ НЕДОЛІКИ І ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ | |
Софія Юріївна Ніколаєва |
Формування професійного самовизначення учнівської молоді в умовах освітніх трансформацій | |
Оксана Григорівна Козійчук |
Вплив Covid 19 на розвиток освіти: переваги і недоліки | |
Олена Бочко, Вікторія Кузяк |
ЕФЕКТИВНІСТЬ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ЕКОНОМІСТІВ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ | |
Валерія Лойко |
ТРАНСФОРМАЦІЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ НА ЗАСАДАХ БЕЗПЕКОЗНАВСТВА | |
Олександра Миколаївна Ляшенко |
ОСОБЛИВОСТІ СТАВЛЕННЯ ДО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ СУЧАСНОГО УКРАЇНСЬКОГО ВИШУ | |
Ольга Володимирівна Петрунько |
Формування базових категорій освітніх програм «компетентність» та «результати навчання» з використанням моделі “Піраміда 3М” | |
Валентин Анатолійович Рач |
Психолого-педагогічні проблеми змісту освіти | |
Тетяна Миколаївна Малкова |
НАПИСАННЯ ТЕЗ НАУКОВОЇ ДОПОВІДІ: ОСНОВНІ НЕДОЛІКИ І ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ | |
Софія Юріївна Ніколаєва |
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ – ВИКЛИК НОВОЇ РЕАЛЬНОСТІ | |
Марина Володимирівна Ушакова |
Огляд ринку платформ електронного навчання | |
Ірина Віталіівна Дьячук |
Відповідальність та доброчесність в освіті та науці
До питання правового регулювання академічної відповідальності. | |
Тетяна Георгіївна Головань |
Академічна доброчесність як інструмент забезпечення якості учасників освітнього процесу – майбутнього персоналу підприємств | |
Тетяна Григорівна Мельник |
Компетентність персоналу та його загальна характеристика | |
Ганна Михайлівна Пазєєва |
Формування академічної доброчесності студентів при підготовці курсових робіт | |
Людмила Федорівна Мелько |
Академічна доброчесність в сучасному освітньому просторі | |
Олена Миколаївна Чернетченко |
Ситуація психічної травматизації населення розповсюдженням Covid19 як екзистенціальний виклик здатності особистості змінюватися | |
Юрій Олексійович Живоглядов |
Академічна свобода учасників освітньої та наукової діяльності
Забезпечення академічної свободи при підготовці майбутніх менеджерів | |
Михайло Вікторович Тарасюк |
ПЕРСОНАЛІСТСЬКІ ВИМІРИ АКАДЕМІЧНОЇ СВОБОДИ | |
Роксолана Миколаївна Вербова |
Академічна свобода як культурне право людини і громадянина: поняття та перспективи закріплення в Україні | |
Світлана Олександрівна Поляруш-Сафроненко |
Академічна свобода та автономність у сучасній вищій освіті | |
Оксана Володимирівна Юрченко, Дмитро Володимирович Богатирьов |
Особливості формування професійної компетентності майбутніх викладачів психологічних дисциплін | |
Ірина Валентинівна Сингаївська |
Академічна свобода учасників освітньої та наукової діяльності | |
Ірина Олександрівна Ростовська |
ПРОБЛЕМНА ЛЕКЦІЯ ЯК СПОСІБ ВИКЛАДАННЯ ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН | |
Інна Ігорівна Килимник, Алла Володимирівна Домбровська |
КЕЙС-МЕТОД У ВИКЛАДАННІ ЮРИДИЧНИХ ДИСЦИПЛІН | |
Володимир Володимирович Марченко, Наталія Геннадіївна Білоцерківська |
Взаємозв’язок між науковими профілями та публікаціями з відкритим доступом | |
Ірина Петрівна Мігус |
Ця робота ліцензована відповідо до Creative Commons Attribution 3.0 License.