Доповіді та автори


Прізвище А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ь Ю Я Все
Секція:
 

Секція 1. Науково-методичні та практичні засади менеджменту сучасних організацій.

КОНЦЕПТУАЛЬНІ АСПЕКТИ ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЄКТНОГО ОФІСУ РЕАЛІЗАЦІЇ ІНФРАСТРУКТУРНОГО ПРОЄКТУ
Олег Миколайович Гуриненко, Олена Борисівна Данченко
УПРАВЛІННЯ ПОРТФЕЛЕМ ПРОЄКТІВ В БАНКІВСЬКИХ УСТАНОВАХ
Дмитро Володимирович Уваров, Олена Борисівна Данченко
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ПІДПРИЄМСТВ КОРПОРАТИВНОГО ТИПУ
Валентина Василівна Дятлова, Максим Дмитрович Федай
МОДЕЛІ ІНТЕГРОВАНОГО УПРАВЛІННЯ ОПЕРАЦІЙНИМИ ТА ПРОЄКТНИМИ РИЗИКАМИ ТОРГІВЕЛЬНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ
Олег Ігорович Меліксетов, Оксана Русланівна Денчик, Ігор Леонідович Михелєв
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ ВИРОБНИЧИМИ ПРОЦЕСАМИ ПІДПРИЄМСТВА
Віталій Миколайович Олійник, Олег Євгенійович Денисов
ПЛАНУВАННЯ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ОРГАНІЗАЦІЙ
Валерій Васильович Діденко, Віктор Григорович Алькема
ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ТЕОРЕТИЧНОГО АНАЛІЗУ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ В ДІЯЛЬНОСТІ ПРОВАЙДЕРІВ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ
Юрій Володимирович Черненко, Олена Борисівна Данченко
АНАЛІЗ МОДЕЛЕЙ ТА МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ КОНФЛІКТАМИ В ПРОЄКТАХ
Наталія Олександрівна Федотова, Олена Борисівна Данченко
РОЛЬ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ В ПРОЦЕСІ РОЗРОБЛЕННЯ ТА ВИРОБНИЦТВА ТОВАРУ
Софія Олегівна Дяченко, Ірина Борисівна Мала

Секція 2. Теоретичні основи сучасних закупівель та продажів в системі менеджменту підприємства.

РЕКЛАМНИЙ КРЕАТИВ –ІНСТРУМЕНТ КОНКУРЕНТНОЇ БОРОТЬБИ
Софія Олегівна Дяченко, Ірина Борисівна Мала

Секція 4. Проблематика інформаційного менеджменту, гнучких методологій управління та економіко-математичне моделювання.

ВПЛИВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА ГНУЧКІ МЕТОДОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТАМИ
Іван Миколайович Крискун, Олена Борисівна Данченко


Creative Commons License
Ця робота ліцензована відповідо до Creative Commons Attribution 3.0 License.