Доповіді та автори


Прізвище А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ь Ю Я Все
Секція:
 

Трансформаційні процеси в освіті та науці: виклики нової реальності

Трансформаційні процеси управління командами арт-проєктів як джерело виникнення ризиків
Ірина Вікторівна Рибалко
Національна освіта й наука та діджиталізація: єдність протилежностей
Ірина Федорівна Радіонова
Діджиталізація процесу навчання іноземних мов
Марина Олегівна Скуратівська
Компетентність з управління проектами в Національній рамці кваліфікацій
Олена Михайлівна Медведєва
Transformational processes in education and science
Олена Ігорівна Бєлова
Застосування змішаного навчання (blended learning) на заняттях з іноземної мови.
Андрій Романович Пазяк
Оптимізація та побудова бізнес-процесів як запорука ефективної моделі сучасного бізнесу
Костянтин Якович Єрохін
Форми та технології дистанційного навчання в сучасному інформаційному суспільстві
Інна Валентинівна Гороф'янюк
Виклики України в аспекті розвитку відкритої науки
Олександр Носенко, Юлія Носенко
ПРОБЛЕМНЕ НАВЧАННЯ – ВІДПОВІДЬ ВИКЛИКАМ НОВОЇ РЕАЛЬНОСТІ
Олександр Михайлович Сумець
РЕАЛІЗАЦІЯ ДИСТАНЦIЙНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ COVID-19
Тетяна Олександрівна Ковалькова
СПІВТВОРЧА ВЗАЄМОДІЯ ВИКЛАДАЧА ТА СТУДЕНТА У СПІЛЬНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ
Ганна Валентинівна Абаніна
Дистанційна освіта: вимушена необхідність чи об’єктивна реальність?
Ольга Олександрівна Корнієнко
Сучасні підходи до формування професійних компетентностей фахівців зі спеціальності "Туризм"
Світлана Павлівна Гаврилюк
Інноваційні технології як інструмент перетворення освітнього процесу
Олена Михайлівна Ложачевська, Вікторія Юліанівна Ільченко
Інструменти діджиталізації учбового процесу
Ольга Володимирівна Шикіна
Презентація як інструмент подання навчального контенту в умовах дистанційного навчання
Оксана Георгіївна Волкова
Логістичний підхід як базис підготовки менеджерів з логістики для вітчизняних агроформувань
Віктор Григорович Алькема, Вікторія Олегівна Воробйова
Вплив контент-маркетингу на діджиталізацію ринків України в період пандемії
Ольга Ростиславівна Капраль
BLENDED LEARNING: ПЕРЕВАГИ І НЕДОЛІКИ
Ольга Олегівна Пилипенко
ДИСТАНЦІЙНА РОБОТА ТА ОСВІТА: НОВІ ТЕНДЕНЦІЇ І ВИКЛИКИ
Наталія Володимирівна Оленцевич
ЮРИДИЧНА ПРАКТИКА : ВИМОГИ МОРАЛІ В СУЧАСНІЙ ОСВІТІ
Вероніка Юріївна Горєлова
Трансформаційні процеси у вищій освіті: інклюзивний підхід
Олена Вадимівна Красота
ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ФОРМ І МЕТОДІВ ВИВЧЕННЯ ФІНАНСОВИХ ДИСЦИПЛІН
Ігор Румик
Розвиток музичного слуху студентів засобами комп'ютерних технологій
Олексій Миколайович Павленко
Навчання та розвиток персоналу, як механізм підвищення конкурентоспроможності підприємства
Ірина Борисівна Мала
РЕФЛЕКСИВНО-КОГНІТИВНИЙ МЕТОД У НАУКОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ЇЇ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ
Людмила Григорівна Шемаєва
Науковий медіаконтент у цифрову добу: культура відповідального «споживання»
Емілія Ігорівна Огар
НАПИСАННЯ ТЕЗ НАУКОВОЇ ДОПОВІДІ: ОСНОВНІ НЕДОЛІКИ І ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ
Софія Юріївна Ніколаєва
Формування професійного самовизначення учнівської молоді в умовах освітніх трансформацій
Оксана Григорівна Козійчук
Вплив Covid 19 на розвиток освіти: переваги і недоліки
Олена Бочко, Вікторія Кузяк
ЕФЕКТИВНІСТЬ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ЕКОНОМІСТІВ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
Валерія Лойко
ТРАНСФОРМАЦІЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ НА ЗАСАДАХ БЕЗПЕКОЗНАВСТВА
Олександра Миколаївна Ляшенко
ОСОБЛИВОСТІ СТАВЛЕННЯ ДО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ СУЧАСНОГО УКРАЇНСЬКОГО ВИШУ
Ольга Володимирівна Петрунько
Формування базових категорій освітніх програм «компетентність» та «результати навчання» з використанням моделі “Піраміда 3М”
Валентин Анатолійович Рач
Психолого-педагогічні проблеми змісту освіти
Тетяна Миколаївна Малкова
НАПИСАННЯ ТЕЗ НАУКОВОЇ ДОПОВІДІ: ОСНОВНІ НЕДОЛІКИ І ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ
Софія Юріївна Ніколаєва
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ – ВИКЛИК НОВОЇ РЕАЛЬНОСТІ
Марина Володимирівна Ушакова
Огляд ринку платформ електронного навчання
Ірина Віталіівна Дьячук

Відповідальність та доброчесність в освіті та науці

До питання правового регулювання академічної відповідальності.
Тетяна Георгіївна Головань
Академічна доброчесність як інструмент забезпечення якості учасників освітнього процесу – майбутнього персоналу підприємств
Тетяна Григорівна Мельник
Компетентність персоналу та його загальна характеристика
Ганна Михайлівна Пазєєва
Формування академічної доброчесності студентів при підготовці курсових робіт
Людмила Федорівна Мелько
Академічна доброчесність в сучасному освітньому просторі
Олена Миколаївна Чернетченко
Ситуація психічної травматизації населення розповсюдженням Covid19 як екзистенціальний виклик здатності особистості змінюватися
Юрій Олексійович Живоглядов

Академічна свобода учасників освітньої та наукової діяльності

Забезпечення академічної свободи при підготовці майбутніх менеджерів
Михайло Вікторович Тарасюк
ПЕРСОНАЛІСТСЬКІ ВИМІРИ АКАДЕМІЧНОЇ СВОБОДИ
Роксолана Миколаївна Вербова
Академічна свобода як культурне право людини і громадянина: поняття та перспективи закріплення в Україні
Світлана Олександрівна Поляруш-Сафроненко
Академічна свобода та автономність у сучасній вищій освіті
Оксана Володимирівна Юрченко, Дмитро Володимирович Богатирьов
Особливості формування професійної компетентності майбутніх викладачів психологічних дисциплін
Ірина Валентинівна Сингаївська
Академічна свобода учасників освітньої та наукової діяльності
Ірина Олександрівна Ростовська
ПРОБЛЕМНА ЛЕКЦІЯ ЯК СПОСІБ ВИКЛАДАННЯ ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН
Інна Ігорівна Килимник, Алла Володимирівна Домбровська
КЕЙС-МЕТОД У ВИКЛАДАННІ ЮРИДИЧНИХ ДИСЦИПЛІН
Володимир Володимирович Марченко, Наталія Геннадіївна Білоцерківська
Взаємозв’язок між науковими профілями та публікаціями з відкритим доступом
Ірина Петрівна Мігус


Creative Commons License
Ця робота ліцензована відповідо до Creative Commons Attribution 3.0 License.