Доповіді та автори


Прізвище А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ь Ю Я Все
Секція:
 

Секція 1. Організаційно-економічні засади менеджменту сучасних організацій.

РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ БРЕНДУ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНСТРУМЕНТІВ ІВЕНТ-МАРКЕТИНГУ НА ПРИКЛАДІ АТ «НСТУ», ТЕЛЕКАНАЛ «СУСПІЛЬНЕ КУЛЬТУРА»
Галина Сергіївна Літовченко, Ірина Борисівна Мала
КАНАЛИ ПРОСУВАННЯ СТАРТАП ПРОДУКТУ ТА СПОСОБИ ЗАЛУЧЕННЯ ТА КОМУНІКАЦІЇ З ПОТЕНЦІЙНИМИ СПОЖИВАЧАМИ
Анастасія Андріївна Примак, Ірина Борисівна Мала
ПРИЗНАЧЕННЯ ТА ПЕРЕВАГИ ІНСТРУМЕНІВ ІВЕНТ-МАРКЕТИНГУ НА ПРИКЛАДІ КОМПАНІЇ RED BULL
Вєроніка Андріївна Білик, Ірина Борисівна Мала
ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВА
Олександра Романівна Волкова, Ірина Борисівна Мала
EVENT-МАРКЕТИНГ У ФОРМУВАННІ БРЕНДУ ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ ТУРИСТИЧНОЇ АГЕНЦІЇ «АЙ ТРЕВЕЛ»
Олександр Сергійович Білокриницький, Ірина Борисівна Мала
ЗАКУПІВЛІ ТА ПРОДАЖІ В СИСТЕМІ МЕНЕДЖМЕНТУ ВИСТАВКОВОГО ПІДПРИЄМСТВА
Тарас Олександрович Генчев, Ірина Борисівна Мала
МОТИВАЦІЙНИЙ ФАКТОР У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ
Нікіта Олегович Маруховський
ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ ТОВ «ВіДі ЕЛІТ»
Олександра Олексіївна Машкова, Ірина Борисівна Мала
ЕТИКА PR: ПОНЯТТЯ, ЗНАЧУЩІСТЬ ТА СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ
Юлія Сергіївна Крамаренко, Ірина Борисівна Мала
ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ ОПЕРАЦІЙНИМ ПЕРСОНАЛОМ АГРАРНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Олена Вадимівна Горбачик, Ірина Борисівна Мала
ДОСЛІДЖЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ВІТЧИЗНЯНИХ ІВЕНТ АГЕНЦІЙ НА ПРИКЛАДІ СТОЛИЧНОЇ АГЕНЦІЇ LIONCOM
Аліна Станіславівна Крайова, Ірина Борисівна Мала
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРАЦІ В ГОТЕЛЬНОМУ ГОСПОДАРСТВІ «ТРИ БАЖАННЯ»
Денис Якович Андрєєв, Ірина Борисівна Мала
СИСТЕМА МОТИВАЦІЇ ПРАЦІВНИКІВ В ЗАКЛАДАХ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Олександр Олександрович Міщанин, Наталія Василівна Наконечна
ОСОБЛИВОСТІ МЕНЕДЖЕРУВАННЯ СТУДЕНТСЬКИХ КОМАНД В СТАРТАП-ІНКУБАТОРАХ
Марія Віталіївна Матюшенко

Секція 2. Сутність, завдання і проблеми логістики в Україні.

РОЛЬ ЕФЕКТИВНОГО УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ В ЛОГІСТИЧНИХ КОМПАНІЯХ ДЛЯ ПОПЕРЕДЖЕННЯ КОНФЛІКТІВ
Влада Володимирівна Федоріненко, Наталя Олександрівна Москаленко

Секція 3. Закупівлі та продажі в системі менеджменту підприємства

ОСОБЛИВОСТІ ПРОБНОГО МАРКЕТИНГУ НОВОГО ТОВАРУ НА ПРИКЛАДІ SAMSUNG GALAXY S23
Даниїл Сергійович Поворозник, Ірина Борисівна Мала
ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПРИКЛАДІ ТОВ «ЛАСУНКА»
Анастасія Романівна Волкова, Ірина Борисівна Мала
РОЗРОБКА ТА СПРИЙМАННЯ ТОВАРНИХ ЗНАКІВ НА ПРИКЛАДІ ТОРГОВОЇ МАРКИ «МОЛОКІЯ»
Костянтин Костянтинович Ребекевша, Ірина Борисівна Мала
ВИКОРИСТАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ З МЕТОЮ ПРОСУВАННЯ ПОСЛУГ «MONOBANK»
Євгеній Борисович Малий, Ірина Борисівна Мала

Секція 4. Теорія і практика управління проєктами

ЗАСТОСУВАННЯ ПРОЄКТНОГО ПІДХОДУ ДО УПРАВЛІННЯ ТВОРЧИМИ ЗАХОДАМИ В СФЕРІ КУЛЬТУРИ І МИСТЕЦТВ
Ірина Вікторівна Рибалко, Микола Миколайович Мосейчук
ПЕРЕВІРКА АДАПТАЦІЇ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ДО УМОВ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Сніжана Олександрівна Малюк, Ганна Михайлівна Пазєєва
МЕТОДОЛОГІЯ «ОЩАДЛИВОГО СТАРТАПУ» СТИВА БЛАНКА ТА ЄРІКА РІСА
Ольга Сергіївна Скирто, Ірина Борисівна Мала
ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ПРОЕКТНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В УМОВАХ СИСТЕМНИХ КРИЗ
Олег Юрійович Мушинський
СУЧАСНІ ВИКЛИКИ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИКИ УПРАВЛІННЯ/МЕНЕДЖМЕНТУ
Олена Михайлівна Медведєва, Ольга Валентинівна Россошанська, Валентин Анатолійович Рач
КОННЕКТИВІЗМ І ЛІДЕРСТВО: ВИКОРИСТАННЯ ТЕОРІЙ НАВЧАННЯ В ЦИФРОВУ ЕПОХУ
Богдан Вячеславович Салій, Ірина Петрівна Мігус