Доповіді та автори


Прізвище А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ь Ю Я Все
Секція:
 

Секція 1. Організаційно-економічні засади менеджменту сучасних організацій.

СУТНІСТЬ ІННОВАЦІЙ, ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ
Олександр Анатолійович Баля, Оксана Сергіївна Кириченко
ПРИЗНАЧЕННЯ ТА ПЕРЕВАГИ ІНСТРУМЕНІВ ІВЕНТ-МАРКЕТИНГУ НА ПРИКЛАДІ КОМПАНІЇ RED BULL
Вєроніка Андріївна Білик, Ірина Борисівна Мала
EVENT-МАРКЕТИНГ У ФОРМУВАННІ БРЕНДУ ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ ТУРИСТИЧНОЇ АГЕНЦІЇ «АЙ ТРЕВЕЛ»
Олександр Сергійович Білокриницький, Ірина Борисівна Мала

Секція 3. Закупівлі та продажі в системі менеджменту підприємства

ТЕХНОЛОГІЇ PRODUCT PLACEMЕNT У СУЧАСНОМУ МАРКЕТИНГУ
Єлизавета Михайлівна Беконіна, Ганна Михайлівна Пазєєва

Секція 4. Теорія і практика управління проєктами

УПРАВЛІННЯ ЗНАННЯМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗА ДОПОМОГОЮ NLP МОДЕЛЕЙ ТА ЧАТ-БОТІВ
Олександр Миколайович Боголій, Віктор Іванович Терехов
Переваги та недоліки подієвого маркетингу
Вєроніка Андріївна Білик
ПРИНЦИПИ ІНТЕГРОВАНОГО УПРАВЛІННЯ БІЗНЕСОМ
Олександр Іванович Кісільов, Олександр Євгенійович Бєлов