Доповіді та автори


Прізвище А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ь Ю Я Все
Секція:
 

Суспільно-правові аспекти розвитку держави, регіонів, підприємств та бізнесу

ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД РЕГУЛЮВАННЯ ПРАВОВОГО СТАТУСУ ДЕРЖАВИ У ЦИВІЛЬНИХ ПРАВОВІДНОСИНАХ НА ПРИКЛАДІ НІМЕЧЧИНИ
Володимир Петрицький
ДЕРЖАВОТВОРЧА ДІЯЛЬНІСТЬ АНДРІЯ ЧАЙКОВСЬКОГО В УМОВАХ УКРАЇНСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО РУХУ КІНЦЯ ХІХ – ПОЧАТКУ ХХ СТ.
Олександр Сергійович Поліщук

Соціально-економічні аспекти розвитку держави, регіонів, підприємств та бізнесу

КОНЦЕПТ ЕКОНОМІЧНОГО СТРАТЕГУВАННЯ ВІДНОВЛЕННЯ УКРАЇНИ
Володимир Пантасенко
ЕФЕКТИВНІСТЬ ВПРОВАДЖЕННЯ CRM-СИСТЕМ ДЛЯ ПЕРСОНАЛІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ
Вєроніка Андріївна Білик, Ірина Леонідівна Петрова
ПЕРСОНАЛ ТА ЙОГО РОЛЬ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ФІНАНСОВОЇ СТІЙКОСТІ ВИРОБНИЧО-ТОРГІВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Сергій Володимирович Очередько, Ольга Олегівна Пилипенко
ФІНАНСОВА БЕЗПЕКА ТА ФІНАНСОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ВІЙНИ
Світлана Михайлівна Плетенецька, Ольга Миколаївна Діденко
СТАН ТА ІННОВАЦІЇ СТРАХОВОГО РИНКУ УКРАЇНИ
Світлана Михайлівна Плетенецька, Анастасія Анатоліївна Загреба
РЕАЛІЗАЦІЯ СТРАТЕГІЙ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ПІДПРИЄМСТВА
Андрій Геннадійович Правдін, Олеся Олександрівна Ананьєва
РОЛЬ BIG DATA У ПОВОЄННІЙ ВІДБУДОВІ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
Роман Володимирович Пашковський

Психологічні аспекти розвитку держави, регіонів, підприємств та бізнесу

ДИНАМІКА ЦІННІСНО-СМИСЛОВОЇ СФЕРИ ОСОБИСТОСТІ В УМОВАХ КРИЗИ
Олена Олександрівна Білан, Ольга Володимирівна Петрунько
ПЕРСПЕКТИВИ ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ ВІЙСЬКОВИХ ВЕТЕРАНІВ У ПОВОЄННИЙ ПЕРІОД: ПСИХОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ
Ольга Володимирівна Петрунько, Ігор Володимирович Середняк
ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ УЧАСНИКІВ ТРИВАЛИХ БОЙОВИХ ДІЙ
Антоній Петрович Мельник, Світлана Миколаївна Перцова
ФАСИЛІТАЦІЯ ЯК ЕФЕКТИВНА ТЕХНОЛОГІЯ ВИРІШЕННЯ КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЙ У РОБОЧИХ КОМАНДАХ
Інна Станіславівна Адвент, Ольга Володимирівна Петрунько
ПСИХОЛОГІЧНІ РЕАКЦІЇ ЖІНОК НА ТРАВМУЮЧІ ПОДІЇ ЖИТТЯ
Марина Віталіївна Веред, Ольга Володимирівна Петрунько
ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ ПОСТАНОВКИ І ДОСЯГНЕННЯ ЖИТТЄВИХ ЦІЛЕЙ ЖІНКАМИ 20-35 РОКІВ
Анна Олегівна Лукачова, Ольга Володимирівна Петрунько
ГЕНДЕРНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОЖИВАННЯ АГРЕСІЇ ОСОБАМИ ЗРІЛОГО ВІКУ В КРИЗОВИХ СИТУАЦІЯХ
Наталія Олександрівна Бондарева, Ольга Володимирівна Петрунько
РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО СОЦІАЛЬНОЇ КОРЕКЦІЇ ГЕНДЕРНИХ СТЕРЕОТИПІВ У МОЛОДІ УКРАЇНИ ЩОДО СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ
Карина Віталіївна Пінчук, Ірина Валентинівна Сингаївська
СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ ТРАВМИ ВІЙНИ В ЦИВІЛЬНОГО НАСЕЛЕННЯ КРАЇНИ – ЖЕРТВИ АГРЕСІЇ
Ольга Володимирівна Петрунько
АДИКТИВНА ПОВЕДІНКА ОСОБИСТОСТІ У МЕДІАПРОСТОРІ
Тереза Миколаївна Сотніченко, Ольга Володимирівна Петрунько
АСЕРТИВНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ ЯК ВАЖЛИВА ВЛАСТИВІСТЬ ДЛЯ ВИРІШЕННЯ КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЙ
Анатолій Борисович Покровський, Олена Вікторівна Никоненко

Управлінські аспекти розвитку держави, регіонів, підприємств та бізнесу

СУТНІСТЬ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ
Дмитро Олександрович Проценко
МОВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ У СЕГМЕНТАХ ІТ-РИНКУ УКРАЇНИ: АНАЛІТИЧНИЙ ПОГЛЯД
Іван Володимирович Панченко
МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЙНІ СТРАТЕГІЇ В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ
Сєргій Юрійович Капіца, Ірина Леонідівна Петрова
СТВОРЕННЯ АКТУАЛЬНОГО ТА РЕЛЕВАНТНОГО КОНТЕНТУ ДЛЯ SMM У СФЕРІ НІШОВОГО ТА МАЛОГО БІЗНЕСУ.
Галина Сергіївна Літовченко, Ірина Леонідівна Петрова
ВЕКТОРИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ
Дмитро Олександрович Полтавський
МЕТОДОЛОГІЯ ТА ЕТАПИ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ
Віталій Віталійович Михайлішин, Ганна Михайлівна Пазєєва
ЯК САМООРГАНІЗАЦІЯ ЛЮДИНИ ВПЛИВАЄ НА ПРОДУКТИВНІСТЬ
Анастасія Олексіївна Павлова, Ірина Борисівна Мала
ФОРСАЙТ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я
Сергій Петрушенко Петрович, Віктор Григорович Алькема
РОЛЬ КОНТРОЛІНГУ В ПРОЦЕСІ ФУНКЦІОНУВАННЯ СУЧАСНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Катерина Андріївна Полуміскова, Віктор Григорович Алькема
ПОНЯТТЯ КОНТРОЛЮ ТА ЙОГО СКЛАДОВІ ЕЛЕМЕНТИ
Аліна Сергіївна Жевлак, Ганна Михайлівна Пазєєва
Напрями впровадження цифровізації у ЗВО на прикладі Університету «КРОК»
Едвард Сергійович Потапенко, Наталія Миколаївна Літвін
INFLUENCE – МАРКЕТИНГ ЯК КЛЮЧОВИЙ ІНСТРУМЕНТ ЗАЛУЧЕННЯ МОЛОДОЇ АУДИТОРІЇ
Олександр Володимирович Довженко, Ірина Леонідівна Петрова
СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ У ПРОЄКТАХ
Єлизавета Михайлівна Беконіна, Ірина Леонідівна Петрова
ВИКОРИСТАННЯ ГЛОБАЛЬНИХ ТРЕНДІВ У ЦИФРОВОМУ МАРКЕТИНГУ ДЛЯ ЛОКАЛЬНОГО БІЗНЕСУ: КЕЙС ГРУПИ КОМПАНІЙ «МОРСЬКИЙ ДІМ»
Олексій Леонідович Рогов, Ірина Леонідівна Петрова
ВПРОВАДЖЕННЯ ШІ В МАРКЕТИНГ
Сергій Олександрович Зайцев, Ірина Леонідівна Петрова
ІВЕНТ-МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ МАЛОГО БІЗНЕСУ
Крістіна Олександрівна Крильо, Ірина Леонідівна Петрова
МАРКЕТИНГОВИЙ ПРОЄКТ: ЗАПУСК НОВОГО ПРОДУКТУ НА УКРАЇНСЬКОМУ РИНКУ
В'ячеслав Сергійович Довгаленко, Ірина Леонідівна Петрова
ІНТЕГРАЦІЯ ПЕРСОНАЛЬНОГО БРЕНДУ СПІВРОБІТНИКІВ У СТРАТЕГІЮ КОРПОРАТИВНОГО МАРКЕТИНГУ B2B
Станіслав Васильович Горецький, Ірина Леонідівна Петрова
ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ В СТАРТАПАХ: ПЕРЕВАГИ ТА ВИКЛИКИ
Анастасія Олексіївна Павлова, Ірина Борисівна Мала
СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ БРЕНДІВ: ЯК МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ МОЖУТЬ ВІДОБРАЖАТИ СОЦІАЛЬНІ ЦІННОСТІ ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
Дарина Сергіївна Панасюк, Ірина Борисівна Мала
РОЗВИТОК ПРОГРЕСИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ТОРГІВЛІ
Анастасія Юріївна Діжківська, Ганна Михайлівна Пазєєва
ПРОЄКТНИЙ ПІДХІД ДО УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ В УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ
Дмитро Анатолійович Нечипорук, Ганна Михайлівна Пазєєва
ПРИНЦИПИ РОЗБУДОВИ ТА ФУНКЦІОНУВАННЯ СИСТЕМИ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ПІДПРИЄМСТВА
Олександр Миколайович Правдивець
УПРАВЛІННЯ СТРЕСОМ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Людмила Михайлівна Копчак, Ганна Михайлівна Пазєєва
АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА ЛОГІСТИЧНОЇ СИСТЕМИ ВНЗ "УНІВЕРСИТЕТ ЕКОНОМІКИ ТА ПРАВА "КРОК"
Станіслав Сергійович Мідіна, Ганна Михайлівна Пазєєва
ВПЛИВ УПРАВЛІННЯ КОНФЛІКТАМИ НА ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІЗАЦІЇ
Анастасія Олексіївна Павлова, Віктор Григорович Алькема
ВИДИ ТА ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ОСОБИСТИХ ТА МІЖОСОБИСТІСНИХ КОНФЛІКТІВ
Дар’я Андріївна Река, Ганна Михайлівна Пазєєва
ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИ МЕНЕДЖМЕНТУ ТА ЇХ ХАРАКТЕРИСТИКА
Вікторія Віталіївна Опаренко, Ганна Михайлівна Пазєєва
ЗДІЙСНЕННЯ ОПТОВИХ ЗАКУПІВЕЛЬ ТОВАРІВ В УКРАЇНІ ПІД ЧАС ВІЙНИ
Аліна Сергіївна Сліпчук, Ганна Михайлівна Пазєєва
КОНФЛІКТИ В МЕНЕДЖМЕНТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ШЛЯХИ ЇХ РОЗВ’ЯЗАННЯ
Оксана Анатоліївна Омельченко, Ганна Михайлівна Пазєєва
ПРИНЦИПИ СУЧАСНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ
Анна Олександрівна Козиренко, Ганна Михайлівна Пазєєва
МАГАЗИН ЯК ОСНОВНА ЛАНКА РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЕЛЬНОЇ МЕРЕЖІ
Давид Олегович Шендрик, Ганна Михайлівна Пазєєва
СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Ганна Михайлівна Пазєєва
ОСОБЛИВОСТІ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ МОНОБРЕНДУ
Сергій Андрійович Хороших, Ганна Михайлівна Пазєєва
АНАЛІЗ СТРАТЕГІЙ ПРОВІДНИХ КОРПОРАЦІЙ СВІТУ
Ірина Мухамедівна Абдул Латіф, Ганна Михайлівна Пазєєва
ПРОБЛЕМНІ АСПЕКТИ СТРАТЕГІЧНОГО ЛІДЕРСТВА В ЕПОХУ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ
В'ячеслав Вікторович Полєтаєв
ЕФЕКТИВНІСТЬ DIGITAL-СТРАТЕГІЇ У ПРОСУВАННІ ОНЛАЙН-СТРАХУВАННЯ: КЕЙС HOTLINE.FINANCE
Дмитро Олександрович Волченко, Ірина Леонідівна Петрова

Міжнародні аспекти розвитку держави, регіонів, підприємств та бізнесу

ОСОБЛИВОСТІ ВПЛИВУ КУЛЬТУРНИХ ВІДМІННОСТЕЙ НА УПРАВЛІННЯ МІЖНАРОДНИМИ КОМАНДАМИ
Олена Олександрівна Наумова, Олександра Олексіївна Преснякова

Культурологічні та мистецькі аспекти сучасного комунікаційного середовища

РОЛЬ ІНОВАЦІЙНИХ НАПРЯМІВ ГРАФІЧНОГО ДИЗАЙНУ В РОЗВИТКУ ВІЗУАЛЬНИХ КОММУНІКАЦІЙ
Сергій Павлович Папета