Тези
Метою даної роботи було розробити зручну платформу для грамотної організації художніх замовлень, де для цього був продуманий і розроблений функціонал, до якого належать: реєстрація та вхід до системи, перегляд власного профілю та профілів інших користувачів, можливість редагувати власний профіль, можливість розмістити заявку на пошук художника або замовника, можливість взаємодіяти з заявкою – редагувати, призупиняти або видаляти її, можливість художнику та замовнику оцінювати один одного після завершення замовлення, можливість переглядати головну сторінку з останніми виконаними замовленнями, можливість переглядати список заявок та шукати їх за фільтром, можливість підписуватися та відписуватися від користувачів, можливість переглядати власних підписників та підписки.
В умовах розвитку інформаційних технологій широке розповсюдження отримало надання інформаційних послуг різних видів. Зокрема, значною популярністю користується комп’ютерна графіка, яка повсюдно використовується в різних сферах діяльності: оформлення сайтів, додатків, ігор, виготовлення печатної продукції та ін. Окрім великих та малих компаній, котрі займаються перерахованими вище діяльностями, велику кількість робочих утворюють фрілансери – вільнонайманці, які самостійно планують свій час, розроблюють власне портфоліо та спілкуються з клієнтами напряму. В сучасному світі не є дивиною зустріти фрілансера як на просторах Інтернету, так і у реальному житті. Більшість з них художники, пошук яких інколи потребує ретельного дослідження платформ-галерей тіа особистих контактів. Саме тому проблема полягає в тому, що навіть при знаходженні відповідного фрілансера - він може бути не зацікавленим у наборі замовлень. Також проблема полягає в тому, що для отримання потрібної кількості замовлень їм необхідно, щоб на них звернули увагу. Таким чином процес організації замовлень для обох сторін виявляється ускладненим різними факторами. Фронтенд додатку написаний за допомогою HTML з використанням CSS та Bootstrap. Для забезпечення підтримки динамічних компонентів використовувався шаблонізатор Apache FreeMarker. Бекенд написаний на мові програмування Java. Для автоматизації збірки проєкту використовувся фреймворк Apache Maven. Проєкт реалізований на основі фреймворку Spring.
Зокрема, говорячи про перспективу проєкту, то сюди можна віднести: перекладання сайту на інші мови, окрім російської; підключення мессенджеру для більш зручного процесу спілкування між замовником і художником(фрілансерів); підключення платіжних систем до сайту; додавання ролі адміністратора для сайту.