«КРОК» Конференції, Науково-практична конференція "ІТ-КРОК-2021"

Розмір шрифта: 
ВЕБ-САЙТ З БРОНЮВАННЯ ТА ОРЕНДУВАННЯ ЯХТ
Наталія Валеріївна Буркіна, Анастасія Валеріївна Умнова

Тези


У даній роботі розроблено нову систему комунікації та зберігання замовлень за допомогою бази даних та систем електронного листування.

В ході дослідження було виявлено, що наразі судноплавний ринок зростає та зацікавленість людей незвичайним видом відпочинку щорічно збільшується, відомі компанії організовують змагання на яхтах, для згуртування співробітників, або враження бізнес-партнерів. Для конкурентоспроможності судноплавної компанії необхідно мати веб-сайт, що спростив би схему орендування яхти для клієнта.

Наразі, 61% споживачів надають перевагу електронній пошті для зв’язку з компанією, аніж по телефону. Схеми роботи відомих ком-паній, таких як «Рентфлот» та «Катера.юа», вважаються застарілими, бо потребують великої кількості дзвінків між менеджером, клієнтом та капітаном яхти. Також існує проблема в зберіганні даних замовлень різних яхт, через відсутність баз даних та єдиної системи упорядкування. Крім того, в ході роботи була запропонована схема бронювання, яка складається з трьох етапів: створення нового замовлення клієнтом, узгодження замовлення капітаном, підтвердження бронювання менеджером. Під час створення нового замовлення  капітану яхти автоматично надсилається лист-підтвердження, через посилання в листі він підтверджує час та дату орендування, клієнту автоматично надсилаються реквізити для передплати. Менеджер отримує передплату та підтверджує бронювання яхти.

Особливістю системи зберігання замовлень в єдиній базі даних є надання можливості клієнту самостійно обирати час замовлення та дату, а менеджеру бачити усі замовлення, фільтрувати, робити над ними операції, редагувати дані на сайті. Веб-сайт реалізовано за допомогою клієнт-серверної архітектури з використанням мови програмування PHP для серверної сторони та HTML, CSS, JavaScript, jQuery для клієнтської.

Використання компанією даного веб-сайту збільшить прибуток від кількості замовлень, зменшить час на їх обробку і скоротить потре-бу в найманих менеджерах та час їх навчання.


Ключові слова


орендування; яхта; електронна комерція; інтернет-магазин; замовлення; веб-сайт.