Тези
В роботі пропонується розробка веб-застосунку для обробки заявок, яка допоможе організувати систему управління клієнтськими зверненнями, шляхом дослідження існуючих аналогів.
В ході роботи було виявлено, що подібних систем досить багато, де кожна з них має свої переваги та недоліки. Головний недолік – важкий та не-зрозумілий інтерфейс. Тому, було вирішено не розробити систему з 0, а вдосконалити вже існуючу. Було обрано open source систему OsTicket, проаналізовано її недоліки та запропоновано вдосконалення. А саме, редизайн інтерфейсу системи, доопрацювання функціоналу для приймання заявки через telegram-бот та сповіщення співробітників системи про надходження нових заявок. Було обрано метод дослідження – віддалене дослідження. Під час підготовки, було визначена цільова аудиторія, висунуто гіпотези, написано сценарій, запитання до тестування та розроблено два прототипи інтерфейсу. В дослідженні приймали уч-асть модератор та тестований. На основі результатів тестування, було розроблено дизайн усіх сторінок застосунку.
Для розробки telegram-боту використовувалась мова PHP та open source бібліотека Telegram. Для запитів використовуються POST запити з використанням утиліти CURL. Обмін даними відбувається у форматі JSON. Плагін телеграм-бота для інтеграції з osTicket розроб-лений на мові РНР з використанням бібліотеки osTicket.
Завдяки новому дизайну інтерфейсу та функціоналу для прийому заявок через telegram-бот, користування цією системою стане значно комфортніше та зрозуміліше.