Доповіді та автори


Прізвище А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ь Ю Я Все
Секція:
 

Секція 1. Науково-методичні та практичні засади менеджменту сучасних організацій

СУЧАСНІ МЕТОДИ УПРАВЛІННЯ ВІРТУАЛЬНИМИ ОРГАНІЗАЦІЯМИ
Олексій Владиславович Зубко, Анастасія Віталіївна Нефьодова

Секція 2. Теоретичні основи сучасних закупівель та продажів в системі менеджменту підприємства

ВИКОРИСТАННЯ ДИЗАЙНУ У РОЗРОБЦІ ТОВАРІВ: ВПЛИВ ЕСТЕТИКИ НА СПОЖИВАЧІВ ТА ЇХ РІШЕННЯ
Елліна Русланівна Закандиріна, Ірина Борисівна Мала
ВПЛИВ СОЦІАЛЬНИХ МЕДІА НА МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ КОМПАНІЙ
Кіра Сергіївна Запара, Ірина Борисівна Мала

Секція 5. Сучасний менеджмент та інноваційне лідерство

ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ДІЯЛЬНОСТІ РЕЛІГІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ
Євген Юхимович Зіскінд


Creative Commons License
Ця робота ліцензована відповідо до Creative Commons Attribution 3.0 License.