Секція 1. Науково-методичні та практичні засади менеджменту сучасних організацій.
МЕТОДИ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ РОБОТИ ПЕРСОНАЛУ ОРГАНІЗАЦІЇ | |
Тарас Русланович Шведа, Олена Анатоліївна Сороківська |
Секція 2. Теоретичні основи сучасних закупівель та продажів в системі менеджменту підприємства.
ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ТА МЕНЕДЖМЕНТУ ОРГАНІЗАЦІЙ В УМОВАХ ВІДКРИТОГО РИНКУ. ВИХІД ОРГАНІЗАЦІЙ НА IPO. | |
Владислав Сергійович Штак |
Секція 4. Проблематика інформаційного менеджменту, гнучких методологій управління та економіко-математичне моделювання.
ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ E-MAIL-РОЗСИЛОК ДЛЯ КОМПАНІЙ ЩО ВИКОРИСТОВУЮТЬ ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ | |
Ігор Богданович Шарманський, Олександр Михайлович Сумець |
Ця робота ліцензована відповідо до Creative Commons Attribution 3.0 License.