Доповіді та автори


Прізвище А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ь Ю Я Все
Секція:
 

Секція 1. Науково-методичні та практичні засади менеджменту сучасних організацій.

РОЗВИТОК МЕТАЛУРГІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ НА ЗАСАДАХ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ З ЕКОЛОГІЧНОЇ МОДЕРНІЗАЦІЇ
Людмила Анатоліївна Маліч, Лідія Володимирівна Сухова
КОНФЛІКТИ В КОМАНДНІЙ РОБОТІ: ВПЛИВ КОНФЛІКТІВ НА ЕФЕКТИВНІСТЬ РОБОТИ КОМАНДИ, МЕТОДИ ЇХ ВРЕГУЛЮВАННЯ ТА ПОБУДОВИ КОНСТРУКТИВНИХ ВІДНОСИН В КРЕДИТНІЙ СПІЛЦІ
Олег Вікторович Забузний, Ірина Борисівна Мала
БРЕНДИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ УСПІХУ ОРГАНІЗАЦІЇ
Вячеслав Анатолійович Пожарський, Ірина Борисівна Мала
МОДЕЛІ ІНТЕГРОВАНОГО УПРАВЛІННЯ ОПЕРАЦІЙНИМИ ТА ПРОЄКТНИМИ РИЗИКАМИ ТОРГІВЕЛЬНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ
Олег Ігорович Меліксетов, Оксана Русланівна Денчик, Ігор Леонідович Михелєв
СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ УПРАВЛІННЯ ЗМІНАМИ В ОРГАНІЗАЦІЇ
Антон Юрійович Матвєєв, Марина Федорівна Аверкина
ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
Марія Віталіївна Корнійчук, Наталя Олександрівна Москаленко
Ролі та відповідальність зацікавлених сторін у забезпеченні ефективного корпоративного управління за моделлю континентальної Європи
Андрій Пуш, Ірина Петрівна Мігус
КОНФЛІКТИ В ЕКОЛОГІЧНІЙ СФЕРІ НА ПРИКЛАДІ АГРОПРОМИСЛОВОЇ ГАЛУЗІ
Марія Володимирівна Бездень, Ірина Борисівна Мала
ГЕНДЕРНІ КОНФЛІКТИ: ОСОБЛИВОСТІ КОНФЛІКТІВ МІЖ ЧОЛОВІКАМИ ТА ЖІНКАМИ В МИРОТВОРЧИХ МІСІЯХ ООН З ПІДТРИМКИ МИРУ І БЕЗПЕКИ, ШЛЯХИ ЇХ ВИРІШЕННЯ
Дмитро Юрійович Романишин, Ірина Борисівна Мала
ОГЛЯД МОДЕЛЕЙ УПРАВЛІННЯ УНІВЕРСИТЕТАМИ
Богдан В’ячеславович Салій, Ірина Петрівна Мігус
РОЛЬ КРЕАТИВНОСТІ В РЕКЛАМНИХ КОМПАНІЯХ
Вікторія Миколаївна Ворон, Ірина Борисівна Мала
СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ П’ЯТИ СИЛ ПОРТЕРА ДЛЯ ПІДПРИЄМСТВ ЗІ СФЕРИ ОБСЛУГОВУВАННЯ
Володимир Євгенович Момот, Володимир Петрович Сапін
ВПЛИВ PR НА ФОРМУВАННЯ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ ТА СТАВЛЕННЯ ДО ПЕВНИХ ПОДІЙ
Марія Максимівна Бланк, Ірина Борисівна Мала
ВПЛИВ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ НА СТРАТЕГІЮ PR КОМПАНІЙ
Дмитро Олександрович Лисенко, Ірина Борисівна Мала
УПРАВЛІННЯ РЕПУТАЦІЄЮ ОРГАНІЗАЦІЇ В ОНЛАЙН-СЕРЕДОВИЩІ
Катерина Андріївна Полуміскова, Ірина Борисівна Мала
ЕТИЧНИЙ МАРКЕТИНГ У СУЧАСНОМУ СВІТІ: ВІД ПОНЯТТЯ ДО ПРАКТИКИ
Анастасія Сергіївна Омельченко, Ірина Борисівна Мала
РОЛЬ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ В ПРОЦЕСІ РОЗРОБЛЕННЯ ТА ВИРОБНИЦТВА ТОВАРУ
Софія Олегівна Дяченко, Ірина Борисівна Мала
АСПЕКТИ ПРИЧИН КОНФЛІКТУ ТА НАСЛІДКІВ В УПРАВЛІННІ ОРГАНІЗАЦІЄЮ
Анастасія Олексіївна Павлова, Ірина Борисівна Мала
СТАЛИЙ РОЗВИТОК ТУРИСТИЧНИХ ДЕСТИНАЦІЙ ЯК НОВА ЦИВІЛІЗАЦІЙНА ПАРАДИГМА ХХІ СТОЛІТТЯ
Сергій Володимирович Мелесик
Перспективи реалізації концепції АЕО в Україні
Олексій Артемович Марков
ІННОВАЦІЇ В ПРОДУКТІ: ЯК СТВОРИТИ КОНКУРЕНТНІ ПЕРЕВАГИ ЧЕРЕЗ НОВОВВЕДЕННЯ
Анна Дмитрівна Олійник, Ірина Борисівна Мала
КОНФЛІКТИ В ДІЯЛЬНОСТІ МЕНЕДЖЕРА: СУТНІСТЬ І ВИДИ
Дарʼя Олексіївна Морозкова, Ганна Михайлівна Пазєєва
Тенденції розвитку екосистеми стартапів України
Максим Віталійович Монета, Марина Федорівна Аверкина

Секція 2. Теоретичні основи сучасних закупівель та продажів в системі менеджменту підприємства.

Використання відео контенту у PR
Валерія Олександрівна Масленікова, Ірина Борисівна Мала
Вплив PR на споживачів: побудова довіри та лояльності через комунікацію
Наталія Юріївна Могильна, Ірина Борисівна Мала
АНАЛІЗ СТРАТЕГІЙ БРЕНДУВАННЯ В СФЕРІ ПОСЛУГ ТА ЇХ ВПЛИВ НА ВІДОМІСТЬ ТА ЛОЯЛЬНІСТЬ КЛІЄНТІВ
Валерія В’ячеславівна Замогильна-Грушевська, Ірина Борисівна Мала
АНАЛІЗ АСПЕКТІВ ТА ПОТЕНЦІЙНИХ НЕДОЛІКІВ ЛОГІСТИЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ
Станіслав Сергійович Мідіна, Ганна Михайлівна Пазєєва
ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА: ОСНОВНІ ВИДИ ТА ВИМОГИ
Аліна Олегівна Мацьовита, Ірина Борисівна Мала
ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ, ЕМОЦІЙНІ РЕАКЦІЇ ТА ВПЛИВ РЕКЛАМИ НА ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ СПОЖИВАЧАМИ
Олена Віталіївна Лакомова, Ірина Борисівна Мала
ІНФЛЮЕНСЕРИ, МЕХАНІЗМ ВПЛИВУ НА РЕПУТАЦІЮ БРЕНДУ ТА СПРИЙНЯТТЯ СПОЖИВАЧАМИ
Анастасія Олексіївна Павлова, Ірина Борисівна Мала
ТОВАРИ ТА ПОСЛУГИ ДЛЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ: РОЗВИТОК ТА ПОПУЛЯРИЗАЦІЯ ФІТНЕСУ, ХАРЧУВАННЯ ТА ПСИХОЛОГІЧНОГО БЛАГОПОЛУЧЧЯ
Ангеліна Ігорівна Зіхевич, Ірина Борисівна Мала
ВПЛИВ КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ НА РОЗРОБЛЕННЯ ТА ПОЗИЦІОНУВАННЯ ТОВАРІВ
Андрій Андрійович Кривушенко, Ірина Борисівна Мала
КОПІРАЙТИНГ ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ ІНСТРУМЕНТ У РОЗВИТКУ БРЕНДУ ТА ФОРМУВАННІ МАРКЕТИНГОВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ КОМПАНІЇ
Ірина Борисівна Мала
ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ ТОВАРІВ КОМПАНІЇ APPLE: ЯК ПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ ВПЛИВАЄ НА СПОЖИВАЧІВ ТА ЇХ ВИБІР
Артем Олександрович Мартинюк, Ірина Борисівна Мала
ВПЛИВ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ НА ПРОЦЕС РОЗРОБЛЕННЯ ТОВАРУ ТА МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ
Камілла Сергіївна Ткаченко, Ірина Борисівна Мала
ВИКОРИСТАННЯ ДИЗАЙНУ У РОЗРОБЛЕННІ ТОВАРІВ: ВПЛИВ ЕСТЕТИКИ НА СПОЖИВАЧІВ ТА ЇХ РІШЕННЯ
Карина Віталіївна Жигадло, Ірина Борисівна Мала
РЕКЛАМНИЙ КРЕАТИВ –ІНСТРУМЕНТ КОНКУРЕНТНОЇ БОРОТЬБИ
Софія Олегівна Дяченко, Ірина Борисівна Мала
ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ, ЕМОЦІЙНІ РЕАКЦІЇ ТА ВПЛИВ РЕКЛАМИ НА ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ СПОЖИВАЧАМИ
Камілла Сергіївна Ткаченко, Ірина Борисівна Мала
ВИКОРИСТАННЯ ВІДЕО КОНТЕНТУ В PR
Ангеліна Ігорівна Зіхевич, Ірина Борисівна Мала
ЗАСТОСУВАННЯ ЗВУКУ У РЕКЛАМІ І ЙОГО ВПЛИВ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ
Анастасія Єгеніївна Фесенко, Ірина Борисівна Мала
УПАКОВКА ТОВАРУ ЯК ІНСТРУМЕНТ ВПЛИВУ НА СПОЖИВЧУ ПОВЕДІНКУ
Анастасія Анатоліївна Коваль, Ірина Борисівна Мала
ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ТА КОНТРОЛЬ ПРИ ПЕРЕМІЩЕННІ ТОВАРІВ ЧЕРЕЗ МИТНИЙ КОРДОН УКРАЇНИ
Богдан Андрійович Біда, Наталія Олександрівна Москаленко
ВАЖЛИВІСТЬ УПАКОВКИ ТОВАРУ ДЛЯ СПОЖИВАЧА
Марія Максимівна Бланк, Ірина Борисівна Мала
УПРАВЛІННЯ ЗАГАЛЬНОТЕХНІЧНИМ ОБЛАДНАННЯМ НА СКЛАДАХ
Аліса Ростиславівна Малощак, Ганна Михайлівна Пазєєва

Секція 3. Реалії та перспективи сучасного менеджменту закладів охорони здоров’я.

ОЦІНКА СКЛАДОВИХ ІМІДЖУ АПТЕЧНОЇ МЕРЕЖІ «БАЖАЄМО ЗДОРОВ’Я» З ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ SWOT АНАЛІЗ
Ануар Мухамед, Наталя Геннадіївна Малініна
ДОСЛІДЖЕННЯ НАЙЕФЕКТИВНІШИХ СТРАТЕГІЙ РОЗВИТКУ КРАЇН-ЛІДЕРІВ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ГАЛУЗІ
Світлана Григорівна Мороз
УПРАВЛІННЯ КОНФЛІКТАМИ В ЗАКЛАДІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я
Тетяна Юріївна Перог, Ірина Борисівна Мала

Секція 4. Проблематика інформаційного менеджменту, гнучких методологій управління та економіко-математичне моделювання.

КОНФЛІКТИ В УПРАВЛІННІ ІТ-ПРОЕКТАМИ
Дмитро Петрович Потапенко, Ірина Борисівна Мала
ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ БЛОКЧЕЙН НА ПІДПРИЄМСТВАХ ЯК СУЧАСНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ТОВАРООБІГОМ: ПЕРЕВАГИ, ВИКЛИКИ, ПЕРСПЕКТИВИ
Сергій Олександрович Могелюк, Наталія Миколаївна Літвін
УПРАВЛІННЯ ВІДДАЛЕНОЮ РОБОТОЮ КОМАНД З РОЗРОБКИ ПРОГРАМНИХ ПРОДУКТІВ ІТ
Олександр Олександрович Суздалев, Сергій Миколайович Мічківський


Creative Commons License
Ця робота ліцензована відповідо до Creative Commons Attribution 3.0 License.