Доповіді та автори


Прізвище А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ь Ю Я Все
Секція:
 

Секція 1. Організаційно-економічні засади менеджменту сучасних організацій.

ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ РОБОТИ ПІДПРИЄМСТВА
Анастасія Володимирівна Хоменко, Ганна Михайлівна Пазєєва

Секція 2. Сутність, завдання і проблеми логістики в Україні.

ВПЛИВ ЯКОСТІ ФОРМУВАННЯ ТРАНСПОРТНИХ ПОТРЕБ І ПЛАНУВАННЯ ТРАНСПОРТУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ НА ФІНАНСОВИЙ РЕЗУЛЬТАТ ТОРГОВЕЛЬНОЇ МЕРЕЖИ
Сергій Олександрович Хваль, Олександр Михайлович Сумець

Секція 3. Закупівлі та продажі в системі менеджменту підприємства

МАРКУВАННЯ ТА УПАКОВКА ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГУ
Катерина Віталіївна Хицко, Ганна Михайлівна Пазєєва


Creative Commons License
Ця робота ліцензована відповідо до Creative Commons Attribution 3.0 License.