Доповіді та автори


Прізвище А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ь Ю Я Все
Секція:
 

Секція 1. Організаційно-економічні засади менеджменту сучасних організацій.

СУТНІСТЬ ІННОВАЦІЙ, ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ
Олександр Анатолійович Баля, Оксана Сергіївна Кириченко
ПРИЗНАЧЕННЯ ТА ПЕРЕВАГИ ІНСТРУМЕНІВ ІВЕНТ-МАРКЕТИНГУ НА ПРИКЛАДІ КОМПАНІЇ RED BULL
Вєроніка Андріївна Білик, Ірина Борисівна Мала
EVENT-МАРКЕТИНГ У ФОРМУВАННІ БРЕНДУ ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ ТУРИСТИЧНОЇ АГЕНЦІЇ «АЙ ТРЕВЕЛ»
Олександр Сергійович Білокриницький, Ірина Борисівна Мала

Секція 3. Закупівлі та продажі в системі менеджменту підприємства

ТЕХНОЛОГІЇ PRODUCT PLACEMЕNT У СУЧАСНОМУ МАРКЕТИНГУ
Єлизавета Михайлівна Беконіна, Ганна Михайлівна Пазєєва

Секція 4. Теорія і практика управління проєктами

УПРАВЛІННЯ ЗНАННЯМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗА ДОПОМОГОЮ NLP МОДЕЛЕЙ ТА ЧАТ-БОТІВ
Олександр Миколайович Боголій, Віктор Іванович Терехов
Переваги та недоліки подієвого маркетингу
Вєроніка Андріївна Білик
ПРИНЦИПИ ІНТЕГРОВАНОГО УПРАВЛІННЯ БІЗНЕСОМ
Олександр Іванович Кісільов, Олександр Євгенійович Бєлов


Creative Commons License
Ця робота ліцензована відповідо до Creative Commons Attribution 3.0 License.