Дизайн і мистецтво України у часи національного спротиву
| КРИТИЧНИЙ АНАЛІЗ НАПРЯМКІВ ДОСЛІДЖЕНЬ ДИЗАЙНУ СЕРЕДОВИЩА В УМОВАХ ВІЙНИ | |
| Святослав Олександрович Бердинських |
| ІНСТРУМЕНТИ ПІДТРИМКИ УКРАЇНСЬКОГО ХУДОЖНЬОГО СКЛЯРСТВА В УМОВАХ ВІЙНИ | |
| Михайло Андрійович Бокотей |
| УКРАЇНСЬКА ІДЕНТИЧНІСТЬ ШРИФТОВОГО МИСТЕЦТВА У РЕЛІГІЙНІЙ ТА ВІЙСЬКОВІЙ ЕСТЕТИЦІ | |
| Олексій Георгійович Чекаль |
| НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНА ТВОРЧІСТЬ ІСИДОРА ВОРОБКЕВИЧА: СИНТЕЗ ЄВРОПЕЙСЬКИХ МОДЕЛЕЙ І УКРАЇНСЬКИХ АРХЕТИПІВ | |
| Світлана Михайлівна Чобанюк, Любов Олександрівна Кияновська |
| РОЛЬ МУЗИЧНОГО ВИКОНАВСТВА У ПРОЦЕСАХ ІНТЕГРАЦІЇ МИСТЕЦТВА УКРАЇНИ У СВІТОВИЙ КУЛЬТУРНИЙ ПРОСТІР | |
| Шань Цюші |
| ЕКРАННІ ХРОНІКИ ВІЙНИ: ДОСВІД, РЕФЛЕКСІЯ, МИСТЕЦТВО | |
| Алла Анатоліївна Демура |
| ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНЕ МИСТЕЦТВО ЯК НЕВИЧЕРПНЕ ДЖЕРЕЛО ІДЕЙ У СУЧАСНОМУ СУСПІЛЬСТВІ | |
| Алла Володимирівна Дяченко |
| ТВОРЧА СІНЕРГІЯ В МОНУМЕНТАЛЬНОМУ МИСТЕЦТВІ ІГОРЯ МОРГУНОВА ТА ОЛЬГИ ЄРОФЕЄВОЇ | |
| Каріне Ішханівна Єсипенко, Валентина Вікторівна Чечик |
| ТВОРЧI ПОШУКИ ХАРКIВСЬКИХ МУРАЛICТIВ ГРУПИ «SOUL» | |
| Анастасія Геннадіївна Худякова |
| ЗДЗІСЛАВ БЕКСІНСЬКИЙ — ПОЛЬСЬКИЙ МИТЕЦЬ-УНІВЕРСАЛ | |
| Ярослав Андрійович Корнев, Людмила Данилівна Соколюк |
| СТОРІНКИ ЖИТТЯ ІВАНА МОЗОЛЕВСЬКОГО МОЛОДШОГО | |
| Олена Павлівна Корусь |
| НАУКОВИЙ ПІДХІД ДО ПРОБЛЕМИ ВІДНОВЛЕННЯ ВТРАЧЕНИХ МУЗЕЙНИХ ОБ’ЄКТІВ | |
| Володимир Григорович Крижановський |
| ЯПОНІЯ ПІСЛЯ ІІ СВІТОВОЇ ВІЙНИ (ДИВО ВІДБУДОВИ Й СУПРОТИВУ КАТАСТРОФІ) | |
| Георгій Олександрович Курбанов |
| АРХІТЕКТУРА У ЧАСИ НАЦІОНАЛЬНОГО СУПРОТИВУ — ВІД КІНЦЯ ХІХ СТ ДО СЬОГОДЕННЯ | |
| Андрій Ігорович Марковський |
| ПРОЄКТ «КИЇВ‐ГЕТЕБОРГ» : МИСТЕЦТВО ПРОТИ ВІЙНИ | |
| Рада Дмитрівна Михайлова |
| ТВОРЧІСТЬ ЧЕРНІГІВСЬКИХ МИТЦІВ У ПЕРІОД ПОВНОМАСШТАБНОГО ВТОРГНЕННЯ | |
| Валерія Олександрівна Мота, Андрій Ігорович Марковський |
| ПРОБЛЕМА ЗБЕРЕЖЕННЯ САКРАЛЬНОЇ АРХІТЕКТУРИ НА ЗАКАРПАТТІ У ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ ХХ СТОЛІТТЯ | |
| Андрій Олександрович Нестеренко |
| ЕСКІЗИ КОСТЮМІВ ЛЮДМИЛИ СЕМИКІНОЇ ДО МОНОСПЕКТАКЛЮ «КАНТЕ ХОНДО» ЗА МОТИВАМИ ТВОРІВ Ф.-Г. ЛОРКИ | |
| Олена Валеріївн Папета |
| РАДИКАЛЬНИЙ ХАРАКТЕР УКРАЇНСЬКОГО ФУТУРИЗМУ | |
| Сергій Павлович Папета |
| УКРАЇНСЬКЕ МИСТЕЦТВО СПРОТИВУ | |
| Василь Євдокимович Перевальський |
| МОНУМЕНТАЛЬНЕ МИСТЕЦТВО У ПРОСТОРІ УКРАЇНСЬКОГО МІСТА | |
| Анна Сергіївна Старунська, Роман Ігорович Петрук |
| МЕТАЛЕВІ ЗАХИСНІ "ЇЖАКИ" ЯК АРТ ОБ'ЄКТИ ВІЙСЬКОВОГО ДОВКІЛЛЯ | |
| Олексій Олексійович Роготченко |
| РОЗКРАДАННЯ МИСТЕЦЬКИХ ЦІННОСТЕЙ ТА СТРАТЕГІЯ ДЕСЕМІОТИЗАЦІЇ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ | |
| Ігор Петрович Шалінський |
| МУЗЕЇ ЯК ПРОВІДНА ЛАНКА РОЗВИТКУ КУЛЬТУРИ ПІСЛЯВОЄННОЇ ВІДБУДОВИ УКРАЇНИ | |
| Аліна Андріївна Шершунович, Тетяна Юріївна Сидорчук, Андрій Ігорович Марковський |
| ХАРКІВСЬКА МИСТЕЦТВОЗНАВЧА ШКОЛА: МІЖ МИНУЛИМ І МАЙБУТНІМ | |
| Людмила Данилівна Соколюк |
| МЕЖІ НАШИХ ГОЛОСІВ. РЕФЛЕКСІЇ НА ВИБРАНІ МУЗИЧНІ ПОДІЇ ВОЄННОГО СТАНУ ЯК СПРОБА ХАРАКТЕРИСТИКИ АДАПТАЦІЇ МИСТЕЦТВА ДО СУЧАСНИХ РЕАЛІЙ | |
| Вікторія Омарівна Татішвілі, Любов Олександрівна Кияновська |
| ТЕМАТИЧНІ ЗАВДАННЯ З ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНИХ ДИСЦИПЛІН КАФЕДРИ ГРАФІЧНОГО ДИЗАЙНУ ЯК РЕФЛЕКСІЯ ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ | |
| Валерій Іванович Тихонюк |
| ТЕМАТИКА ДИПЛОМНИХ ПРОЕКТІВ ЯК ЗБРОЯ СПРОТИВУ: ДОСВІД КАФЕДРИ ДИЗАЙНУ НАОМА 2022 РОКУ | |
| Олена Володимирівна Тихонюк |
| ПЛАКАТ НА ВІЙНІ | |
| Олег Анатолійович Векленко |
| ДИЗАЙН ТЕАТРАЛЬНОЇ АФІШІ У КОНТЕКСТІ СТВОРЕННЯ СЦЕНІЧНОГО ТВОРУ | |
| Наталія Вікторівна Владимирова |
| ЕКРАННА ОСВІТА В УКРАЇНІ: НЕ ЗАВДЯКИ, А ВСУПЕРЕЧ | |
| Ірина Борисівна Зубавіна |
| ОХТИРСЬКИЙ ПОКРОВСЬКИЙ СОБОР НА СУМЩИНІ; РЕКОНСТРУКЦІЯ ЧИ РЕСТАВРАЦІЯ | |
| Оксана Василівна Соколюк |
Ця робота ліцензована відповідо до Creative Commons Attribution 3.0 License.