Доповіді та автори


Прізвище А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ь Ю Я Все
Секція:
 

Секція 1. Науково-методичні та практичні засади менеджменту сучасних організацій

CТРАТЕГІЯ ДИВЕРСИФІКАЦІЇ В УПРАВЛІННІ ПІДПРИЄМСТВОМ
Наталія Олександрівна Бєлугіна, Віта Анатоліївна Андрєєва
МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ ДИВЕРСИФІКАЦІЇ В УПРАВЛІННІ КОНКУРЕТНОСПРОМОЖНІСТЮ МОЛОКОПЕРЕРОБНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Ольга Олегівна Мельникова, Людмила Анатоліївна Бахчиванжи

Секція 2. Теоретичні основи сучасних закупівель та продажів в системі менеджменту підприємства

ВПЛИВ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ОПТИМІЗАЦІЮ ПРОЦЕСІВ ЗАКУПІВЕЛЬ І ПРОДАЖІВ У СУЧАСНОМУ МЕНЕДЖМЕНТІ ПІДПРИЄМСТВ
Віктор Вікторович Беренок, Володимир Антонович Піддубний

Секція 3. Реалії та перспективи сучасного менеджменту закладів охорони здоров’я

ОРГАНІЗАЦІЙНО-МОДЕЛЮЮЧІ КОМПОНЕНТИ ПОБУДОВИ ЕФЕКТИВНОЇ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ СТОМАТОЛОГІЧНОЇ КЛІНІКИ
Юлія Сергіївна Бур’ян, Олександр Михайлович Сумець

Секція 4. Проблематика інформаційного менеджменту, гнучких методологій управління та економіко-математичне моделювання

АНАЛІЗ СУЧАСНИХ AGILE-ТЕХНОЛОГІЙ ТА ІНСТРУМЕНТІВ ДЛЯ АВТОМАТИЗАЦІЇ ТЕСТУВАННЯ
Самуїл Сергійович Свєчніков, Денис Олександрович Балдик

Секція 5. Сучасний менеджмент та інноваційне лідерство

ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ТА ПРОСУВАННЯ БРЕНДУ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ
Марія Олексіївна Баннікова
МЕНЕДЖЕР НОВОГО ПОКОЛІННЯ - ПСИХОЛОГІЧНІ ТА ПРОФЕСІЙНІ СКЛАДОВІ УСПІХУ
Марина Володимирівна Кармінська-Бєлобрва, Аніта Олександрівна Бєлоброва