Метадані для індексуваня

УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ НЕБЕЗПЕЧНОГО ВАНТАЖУ


 
Dublin Core PKP елементи метаданих Метадані для цього документу
 
1. Назва Назва документа УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ НЕБЕЗПЕЧНОГО ВАНТАЖУ
 
2. Перший автор Ім'я автора, уставнова, країна Павло Лебедєв; ВНЗ Університет економіки та права "КРОК"; Ukraine
 
2. Перший автор Ім'я автора, уставнова, країна Ганна Михайлівна Пазєєва; ВНЗ Університет економіки та права "КРОК"; Ukraine
 
3. Тема Дисципліна(и)
 
3. Тема Ключові слова небезпечний вантаж, автомобільні перевезення, логістика
 
4. Опис Тези

Транспортна галузь одна з найважливіших національної економіки, ефективне функціонування якої є необхідною умовою стабілізації, структурних перетворень економіки, розвитку зовнішньоекономічної діяльності,що особливо важливо для швидшої інтеграції України до Європейського Союзу. Автомобільний транспорт - галузь, яка покликана задовольняти потреби населення і суспільного виробництва в перевезеннях та інших послугах автомобільного транспорту і включає суб'єктів підприємницької діяльності усіх форм власності, які забезпечують перевезення пасажирів, вантажів, експедиційне і технічне обслуговування та ремонт транспортних засобів, підготовку кадрів та здійснюють інші види діяльності, пов'язані із своєчасним і повним задоволенням потреб населення і суспільного виробництва в перевезеннях. Переміщення небезпечних речовин є питанням, що заслуговує серйозного розгляду в усім світі, оскільки світова торгівля хімічними речовинами продовжує розширюватися [1].

Метою дослідження є транспортування небезпечних вантажів автомобільним видом транспорту та удосконалення процесу перевезення хімічної продукції в міжнародному повідомленні від виробника до споживача.

Проблематика даної теми полягає в тому, що громадськість не інформована про потенційну небезпеку, що існує під час перевезення небезпечних вантажів.

Перевезення небезпечних вантажів автомобільним транспортом є специфічним видом перевезень, враховуючи потенційну небезпеку вантажів, що перевозяться. Тому до перевезень небезпечних вантажів застосовуються особливі підвищені вимоги, як до самого транспорту, так і до персоналу. Перевезення небезпечних вантажів з мінімальним ризиком можливо лише за умови дотримання встановлених вимог які встановлені відповідними законодавствами та нормативами. За порушення законодавства про перевезення небезпечних вантажів юридичні та фізичні особи несуть відповідальність згідно з законом [2].

При кожному пред'явленні небезпечних вантажів до перевезення повинні бути вжиті визначені заходи, спрямовані на те, щоб всі особи, які у процесі транспортування можуть стикнутися з відвантаженими до перевезення небезпечними вантажами, були належним чином сповіщені про потенційну небезпеку, що притаманна цим вантажам.

Звичайно це робиться шляхом нанесення на транспортні пакети та упаковки спеціального маркування і знаків небезпеки, а також шляхом включення відповідної інформації в товаро-транспортні документи й розміщення на транспортних одиницях інформаційних таблиць небезпечного вантажу та, якщо таке вимагається, знаків небезпеки.

Удосконалювання керування технічною службою автотранспортного підприємства  один з факторів, що дозволяють поліпшити технічний стан транспортних засобів без значних витрат. Саме підвищення технічної готовності багато в чому залежить від раціональної організації обслуговування й ремонту рухомого складу. Основними технічними заходами підвищення ефективності вантажного автомобільного транспорту є: підготовка водіїв і ремонтників до прийому нової техніки; створення виробничо-технічної бази для обслуговування й поточного ремонту транспортних засобів; удосконалювання структури транспортних засобів. Раціональний вибір маршрутів дозволяє збільшити пробіг автомобілів з вантажем [3].

Поліпшення використання вантажопідйомності автомобілів дозволяє збільшити обсяги перевезень при незмінній чисельності водійського складу. Зниження ваги будівельних конструкцій, що комплектують виробів сприяє вишукуванню ефективних методів більше повного використання вантажопідйомності автомобіля й причепа.

У ринкових умовах важливою вимогою споживача транспортних послуг є своєчасна і якісна доставка вантажу. Виконати задані умови представляється можливим із застосуванням логістики, тобто керуючого алгоритму, що за допомогою різних економіко-математичних методів дозволяє оптимізувати роботу окремих елементів транспортного процесу й об'єднати ці елементи в єдину систему [4].

Основою рішення всіх цих завдань є розробка керівниками стратегії й логістичної концепції побудови моделі транспортного обслуговування споживачів і фірм, що ґрунтується на раціональних маршрутах перевезення й складання графіків доставки продукції споживачам, тобто маршрутизація перевезень. Маршрутизація перевезень це найбільш досконалий спосіб організації потоків вантажів з підприємств оптової торгівлі, що робить істотний вплив на прискорення обороту автомобіля при раціональному й ефективному його використанні. Створення маршрутів дозволить точно визначити обсяг перевезень вантажів з постачальницько-збутових підприємств, кількість автомобілів, що здійснюють ці перевезення, сприяє скороченню простою автомобілів під завантаженням і розвантаженням, ефективному використання рухливого складу й вивільненню зі сфер обігу значних матеріальних ресурсів споживачів. Разом з тим маршрутизація дозволяє підвищити продуктивність автомобілів при одночасному зниженні кількості рухливого складу, що надходить на підприємство при тім же обсязі перевезень. Якщо маршрути створені, визначені й дотримуються строки поставки, то виробничі запаси споживачів можуть скорочуватися в 1,5 рази, знижуючи тим самим витрати на складування. Необхідність маршрутизації перевезень вантажів обґрунтовується ще й тим, що маршрути дають можливість складання проектів поточних планів й оперативних заявок на транспорт, що виходять із дійсних обсягів перевезень. Таким чином, розробка обґрунтованих маршрутів і проектів планів перевезень будуть сприяти своєчасному й безперебійному виконанню поставок продукції й ефективній взаємодії  автотранспортних організацій [5].

У цілому громадськість не інформована про потенційну небезпеку, що існує під час перевезення небезпечних вантажів, тому пропоную створювати в навчальних закладах відповідних профілів навчання, курси, щодо безпеки під час екстрених ситуацій на дорозі.

Основними напрямами державної політики у сфері перевезення небезпечних вантажів є: виконання вимог екологічної, радіаційної і пожежної безпеки, фізичного захисту, захисту здоров'я людей, охорони праці, санітарно-епідемічного благополуччя населення та безпеки руху; визначення особливостей регулювання підприємницької діяльності з перевезення небезпечних вантажів, установлення критеріїв, норм, правил, вимог до робіт та послуг щодо перевезення небезпечних вантажів, контроль за додержанням умов перевезення, а також створення системи страхування відповідальності за шкоду, яка може бути заподіяна під час перевезення небезпечних вантажів; забезпечення соціального захисту працівників, зайнятих перевезенням небезпечних вантажів, та осіб, які постраждали від аварій під час перевезення небезпечних вантажів.

Аналізуючи правове регулювання діяльності транспорту має максимально сприяти перетворенню його в передову галузь суспільного виробництва, розвитку народного господарства, посиленню відповідальності за виконання договірних зобов’язань, забезпеченню цілісності вантажів, які перевозяться, безпеки руху і ліквідації аварійності, додержанню строків доставки вантажів, вдосконаленню договірних відносин щодо перевезень, суворому дотриманню договірної дисципліни, поліпшенню експлуатаційної роботи на підприємствах транспорту.

 

 
5. Видавець Установа, місцезнаходження
 
6. Доповідач Спонсор(и) ВНЗ "Університет економіки та права КРОК"
 
7. Дата (РРРР-ММ-ДД) 2021-04-22
 
8. Тип Статус & жанр Рецензовані матеріали
 
8. Тип Тип
 
9. Формат Формат файла
 
10. Ідентифікатор Універсальний Покажчик Ресурсу (URI) https://conf.krok.edu.ua/MMO/MMO/paper/view/577
 
11. Джерело Журнал/назва конференції; Т., №. (рік) Сучасний менеджмент організації: витоки, реалії та перспективи розвитку; Сучасний менеджмент організації: витоки, реалії та перспективи розвитку - 2021
 
12. Мова English=en ua
 
14. Обсяг Геопросторова локація, хронологічний період, вибірка/зразок дослідження (стать, вік, інше)
 
15. Права Авторське право та дозволи Автори, які подають матеріали на цю конференцію погоджуються із наступними умовами:
a) Автори зберігають авторські права на їхні праці, проти дозволяють конференції розмістити цю неопубліковану роботу за Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим мати вільний доступ, використовувати і розповсюджувати працю, з посиланням на авторство праці та її початкове представлення на цій конференції
b) Автори можуть відмовитись від умов CC ліцензії і обумовити окремі, додаткові вимоги щод неексклюзивного розповсюдження і подальшої публікації цієї роботи(наприклад, опублікувати виправлену версію в журналі, завантажити її в репозиторій установи або опублікувати у книзі), з посиланням на відомості про її перше представлення на цій конференції.
c) Додатково, ми підтримуємов авторів завантажи та опублікувати працю оналй (наприклад, в репозиторіях установи або на власному веб-сайті) в будь-який момент до або після конференції.