УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ НЕБЕЗПЕЧНОГО ВАНТАЖУ
Dublin Core | PKP елементи метаданих | Метадані для цього документу | |
1. | Назва | Назва документа | УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ НЕБЕЗПЕЧНОГО ВАНТАЖУ |
2. | Перший автор | Ім'я автора, уставнова, країна | Павло Лебедєв; ВНЗ Університет економіки та права "КРОК"; Ukraine |
2. | Перший автор | Ім'я автора, уставнова, країна | Ганна Михайлівна Пазєєва; ВНЗ Університет економіки та права "КРОК"; Ukraine |
3. | Тема | Дисципліна(и) | |
3. | Тема | Ключові слова | небезпечний вантаж, автомобільні перевезення, логістика |
4. | Опис | Тези | Транспортна галузь одна з найважливіших національної економіки, ефективне функціонування якої є необхідною умовою стабілізації, структурних перетворень економіки, розвитку зовнішньоекономічної діяльності,що особливо важливо для швидшої інтеграції України до Європейського Союзу. Автомобільний транспорт - галузь, яка покликана задовольняти потреби населення і суспільного виробництва в перевезеннях та інших послугах автомобільного транспорту і включає суб'єктів підприємницької діяльності усіх форм власності, які забезпечують перевезення пасажирів, вантажів, експедиційне і технічне обслуговування та ремонт транспортних засобів, підготовку кадрів та здійснюють інші види діяльності, пов'язані із своєчасним і повним задоволенням потреб населення і суспільного виробництва в перевезеннях. Переміщення небезпечних речовин є питанням, що заслуговує серйозного розгляду в усім світі, оскільки світова торгівля хімічними речовинами продовжує розширюватися [1]. Метою дослідження є транспортування небезпечних вантажів автомобільним видом транспорту та удосконалення процесу перевезення хімічної продукції в міжнародному повідомленні від виробника до споживача. Проблематика даної теми полягає в тому, що громадськість не інформована про потенційну небезпеку, що існує під час перевезення небезпечних вантажів. Перевезення небезпечних вантажів автомобільним транспортом є специфічним видом перевезень, враховуючи потенційну небезпеку вантажів, що перевозяться. Тому до перевезень небезпечних вантажів застосовуються особливі підвищені вимоги, як до самого транспорту, так і до персоналу. Перевезення небезпечних вантажів з мінімальним ризиком можливо лише за умови дотримання встановлених вимог які встановлені відповідними законодавствами та нормативами. За порушення законодавства про перевезення небезпечних вантажів юридичні та фізичні особи несуть відповідальність згідно з законом [2]. При кожному пред'явленні небезпечних вантажів до перевезення повинні бути вжиті визначені заходи, спрямовані на те, щоб всі особи, які у процесі транспортування можуть стикнутися з відвантаженими до перевезення небезпечними вантажами, були належним чином сповіщені про потенційну небезпеку, що притаманна цим вантажам. Звичайно це робиться шляхом нанесення на транспортні пакети та упаковки спеціального маркування і знаків небезпеки, а також шляхом включення відповідної інформації в товаро-транспортні документи й розміщення на транспортних одиницях інформаційних таблиць небезпечного вантажу та, якщо таке вимагається, знаків небезпеки. Удосконалювання керування технічною службою автотранспортного підприємства один з факторів, що дозволяють поліпшити технічний стан транспортних засобів без значних витрат. Саме підвищення технічної готовності багато в чому залежить від раціональної організації обслуговування й ремонту рухомого складу. Основними технічними заходами підвищення ефективності вантажного автомобільного транспорту є: підготовка водіїв і ремонтників до прийому нової техніки; створення виробничо-технічної бази для обслуговування й поточного ремонту транспортних засобів; удосконалювання структури транспортних засобів. Раціональний вибір маршрутів дозволяє збільшити пробіг автомобілів з вантажем [3]. Поліпшення використання вантажопідйомності автомобілів дозволяє збільшити обсяги перевезень при незмінній чисельності водійського складу. Зниження ваги будівельних конструкцій, що комплектують виробів сприяє вишукуванню ефективних методів більше повного використання вантажопідйомності автомобіля й причепа. У ринкових умовах важливою вимогою споживача транспортних послуг є своєчасна і якісна доставка вантажу. Виконати задані умови представляється можливим із застосуванням логістики, тобто керуючого алгоритму, що за допомогою різних економіко-математичних методів дозволяє оптимізувати роботу окремих елементів транспортного процесу й об'єднати ці елементи в єдину систему [4]. Основою рішення всіх цих завдань є розробка керівниками стратегії й логістичної концепції побудови моделі транспортного обслуговування споживачів і фірм, що ґрунтується на раціональних маршрутах перевезення й складання графіків доставки продукції споживачам, тобто маршрутизація перевезень. Маршрутизація перевезень це найбільш досконалий спосіб організації потоків вантажів з підприємств оптової торгівлі, що робить істотний вплив на прискорення обороту автомобіля при раціональному й ефективному його використанні. Створення маршрутів дозволить точно визначити обсяг перевезень вантажів з постачальницько-збутових підприємств, кількість автомобілів, що здійснюють ці перевезення, сприяє скороченню простою автомобілів під завантаженням і розвантаженням, ефективному використання рухливого складу й вивільненню зі сфер обігу значних матеріальних ресурсів споживачів. Разом з тим маршрутизація дозволяє підвищити продуктивність автомобілів при одночасному зниженні кількості рухливого складу, що надходить на підприємство при тім же обсязі перевезень. Якщо маршрути створені, визначені й дотримуються строки поставки, то виробничі запаси споживачів можуть скорочуватися в 1,5 рази, знижуючи тим самим витрати на складування. Необхідність маршрутизації перевезень вантажів обґрунтовується ще й тим, що маршрути дають можливість складання проектів поточних планів й оперативних заявок на транспорт, що виходять із дійсних обсягів перевезень. Таким чином, розробка обґрунтованих маршрутів і проектів планів перевезень будуть сприяти своєчасному й безперебійному виконанню поставок продукції й ефективній взаємодії автотранспортних організацій [5]. У цілому громадськість не інформована про потенційну небезпеку, що існує під час перевезення небезпечних вантажів, тому пропоную створювати в навчальних закладах відповідних профілів навчання, курси, щодо безпеки під час екстрених ситуацій на дорозі. Основними напрямами державної політики у сфері перевезення небезпечних вантажів є: виконання вимог екологічної, радіаційної і пожежної безпеки, фізичного захисту, захисту здоров'я людей, охорони праці, санітарно-епідемічного благополуччя населення та безпеки руху; визначення особливостей регулювання підприємницької діяльності з перевезення небезпечних вантажів, установлення критеріїв, норм, правил, вимог до робіт та послуг щодо перевезення небезпечних вантажів, контроль за додержанням умов перевезення, а також створення системи страхування відповідальності за шкоду, яка може бути заподіяна під час перевезення небезпечних вантажів; забезпечення соціального захисту працівників, зайнятих перевезенням небезпечних вантажів, та осіб, які постраждали від аварій під час перевезення небезпечних вантажів. Аналізуючи правове регулювання діяльності транспорту має максимально сприяти перетворенню його в передову галузь суспільного виробництва, розвитку народного господарства, посиленню відповідальності за виконання договірних зобов’язань, забезпеченню цілісності вантажів, які перевозяться, безпеки руху і ліквідації аварійності, додержанню строків доставки вантажів, вдосконаленню договірних відносин щодо перевезень, суворому дотриманню договірної дисципліни, поліпшенню експлуатаційної роботи на підприємствах транспорту.
|
5. | Видавець | Установа, місцезнаходження | |
6. | Доповідач | Спонсор(и) | ВНЗ "Університет економіки та права КРОК" |
7. | Дата | (РРРР-ММ-ДД) | 2021-04-22 |
8. | Тип | Статус & жанр | Рецензовані матеріали |
8. | Тип | Тип | |
9. | Формат | Формат файла | |
10. | Ідентифікатор | Універсальний Покажчик Ресурсу (URI) | https://conf.krok.edu.ua/MMO/MMO/paper/view/577 |
11. | Джерело | Журнал/назва конференції; Т., №. (рік) | Сучасний менеджмент організації: витоки, реалії та перспективи розвитку; Сучасний менеджмент організації: витоки, реалії та перспективи розвитку - 2021 |
12. | Мова | English=en | ua |
14. | Обсяг | Геопросторова локація, хронологічний період, вибірка/зразок дослідження (стать, вік, інше) | |
15. | Права | Авторське право та дозволи | Автори, які подають матеріали на цю конференцію погоджуються із наступними умовами: a) Автори зберігають авторські права на їхні праці, проти дозволяють конференції розмістити цю неопубліковану роботу за Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим мати вільний доступ, використовувати і розповсюджувати працю, з посиланням на авторство праці та її початкове представлення на цій конференції b) Автори можуть відмовитись від умов CC ліцензії і обумовити окремі, додаткові вимоги щод неексклюзивного розповсюдження і подальшої публікації цієї роботи(наприклад, опублікувати виправлену версію в журналі, завантажити її в репозиторій установи або опублікувати у книзі), з посиланням на відомості про її перше представлення на цій конференції. c) Додатково, ми підтримуємов авторів завантажи та опублікувати працю оналй (наприклад, в репозиторіях установи або на власному веб-сайті) в будь-який момент до або після конференції. |