Тези
Із року в рік у навчальних закладах з’являються нові ідеї, технології, змінюється і сама навчальна система, тому й сучасні вищі навчальні заклади мають тримати руку на пульсі. Однією зі змін є можливість вибору студентами навчальних предметів.
У представленій роботі проаналізовано підсистему для WEB-застосунку для формування індивідуального навчального плану здобувачів вищої освіти в Університеті «КРОК», що відповідає за вибір навчальних предметів студентами.
Під час роботи було розглянуто проблеми розвитку інформаційних технологій, сформульовані мета і задачі проєкту, практичне значення отриманих результатів, також були використані різні методи аналізу даних, проєктування архітектури, методи функціонального та об’єктно-орієнтованого програмування, що дозволило створити представлену підсистему. У ході роботи відображено особливості реалізації, та зміни, що виникли у ході етапу конструювання. Програмна реалізація системи представлена у вигляді набору модулів, які має прозору структуру, містять уніфіковані структури даних, є розширюваними і повними.
Таким чином, базуючись на аналізі сучасних потреб ВНЗ була розроблена архітектура проєкту та описаний процес реалізації підсистеми вибору курсів за допомогою сучасних технологій (Python, Django, SQLite).