«КРОК» Конференції, Науково-практична конференція "ІТ-КРОК-2021"

Розмір шрифта: 
ДИНАМІЧНА 3Д МОДЕЛЬ В УМОВАХ МІНЛИВОГО ОТОЧЕННЯ
Наталія Валеріївна Буркіна, Анастасія Олександрівна Гвізда

Тези


Створення комп'ютерної графіки потребує чималих затрат ресурсів комп’ютера, тому важливим етапом роботи є – оптимізація процесу.

У даному дослідженні висвітлено розробку та реалізацію алгоритму створення якісної 3d моделі з її риггінгом і анімацією в умовах мінливого оточення з їх автоматичним розрахунком взаємодії. Додатково ведеться огляд, опис та порівняння сучасного програмного забезпечення для створення комп’ютерної 3д графіки. Аналізуються методи моделювання. Окремо розгорнуті можливості використаних програм.

Динамічне оточення потребує підключення стеку, у якому би зберігались дані 3д моделі: положення вершин, гострота ребер, нормалі та інші. Тому, для вирішення завдання було взято модифікатор Data Channel. Задля отримання вхідних даних у якості підоб’єктних вибірок у модифікатор Data Channel використовується – модифікатор Volume Selection. Елементи світла на сцені створені на основі об’єкту CoronaLight і матеріалу CoronaLightMtl. Значну частину моделюванням персонажу здійснено в Zbrush. Ретопологія виконана в 3ds max.

Використання даної системи допоможе вирішити завдання пов’язані з візуалізацією об’єктів, які взаємодіють з динамічним оточенням. Практична цінність полягає у використанні результатів роботи (рендера) рекламних цілях, в просуванні продукту і його автора, маючи змогу для подальшого продажу.


Ключові слова


3д-модель; риггінг; анімація; полігон; симуляція