Тези
В даній роботі представлено ігрову систему, як шаблон для створення ігор 2д жанру Platformer та як готову гру реалізовану на цій базі. До цього жанру входить важливий аспект, як проходження локації від однієї точки до іншої, переміщення здійснюється в основному завдяки платформам, які дають змогу долати перешкоди.
Великий потік розроблення ігор потребує створення готових шаблонів ігрових систем без детального вивчення програмних застосунків, а жанр Platformer потребує розуміння створення ігрових рівнів, механіки, складності та взаємодію персонажу з 2д простором. Виділяють основні компоненти розробки ігор: об’єкти, управління, зовнішня та внутрішня взаємодії користувача з грою.
Рух персонажу здійснюється за допомогою функціонального інтерфейсу з 3 кнопками: рух праворуч, ліворуч та стрибок. Відповідно вони змінюють координати персонажу у вибраному напрямку запускають анімацію, а також зберігання вимогам плавності переміщення. Контакт персонажу з ігровим світом відбувається завдяки прив’язці тегів до кожного об’єкту та налаштуванні особливостей їх взаємодії. Зміна екранів та локацій здійснюється через панелі з кнопками, які вказують подальшу дію при виборі одного з варіантів. Внутрішні під-рахунки гри відбуваються в коді, а гравцю основна інформації виводиться на екран.
Для розробника побудовані можливості швидкого редагування характеристик персонажу, камери та інших об’єктів. Створені основні скрипти дій об’єктів, які легко застосовуються до будь-якого ігрового елементу. Для розробки такої системи було використано ігровий редактор Unity та мову програмування C#. Компіляція коду відбувалась завдяки платформі Visual Studio.
Таким чином, застосування цієї системи скоротить час розробки гри, дає змогу завантажити будь-які спрайти та в результаті отримати повноцінну гру. Для гравця ігрова система була застосована у грі, яка має інтерфейси для взаємодії з грою, екранами та персонажем. Також побудовані рівні, для проходження, з накопиченням балів.