«КРОК» Конференції, Науково-практична конференція "ІТ-КРОК-2021"

Розмір шрифта: 
ДОДАТОК ДЛЯ АВТОМАТИЧНОЇ ГЕНЕРАЦІЇ КАРТИ ГРИ ДЛЯ ІГРОВОГО ДВИГУНА UNITY
Кирило Костянтинович Кадомський, Даніїл Романович Карташов

Тези


У роботі було проаналізовано існуючі методи створення tilemap, їх плюси та мінуси. Досліджено тип тайлових мап, варіанти їх використання та способи генерації. Досліджені математичні методи, які використовуються при розрахунках координат гексагональної сітки. Запропоновано новий підхід автоматичної генерації tilemap для створення гексагональних карт.

У реалізації були використані методи, формули та алгоритми отримання кубічних координат для розміщення гексагональних тайлів та можливості звертатись до елементів у подальшому, методи об'єктно-орієнтованого проєктування та програмування для створення структур і класів об’єктів та чіткої взаємодії між ними, а також методи та інструменти розробки на ігровому рушії Unity для візуалізації роботи додатку. Математичний метод сегрегації Шеллінга був модифікований для використання з шестикутниками. Він використовує розроблені методи пошуку комірок по кубічним координатам. У результаті генерується карта біомів, на основі якої розміщуються тали.

Таким чином, додаток розширює функціонал і можливості розробки додатків на Unity за рахунок автоматичної генерації гексагональних мап та можливості їх подальшого редагування. Додаток орієнтований на розробників-початківців, які зацікавились GameDev, він дозволяє прискорити навчання та розвинути навички у даній сфері.


Ключові слова


кубічні координати; tilemap; метод сегрегації Шеллінга