Тези
Сьогодні, як ніколи актуально постає проблема рівня і якості вищої освіти в Україні. Адже більшість вищих навчальних закладів, хоч і пройшли акредитацію, проте в реальності не відповідають сучасним вимогам університету європейського зразка. Як наслідок велика кількість майбутніх студентів обирають навчання поза межами нашої держави. Оскільки методи викладання там кардинально відрізняються від українських.
Основною проблемою вітчизняних ВНЗ є те, що викладається в дечому не актуальний, застарілий матеріал, який майбутні фахівці не можуть застосувати а практиці. Тому доцільно було б підвищити якість освіти, адже наша держава потребує кваліфікованих спеціалістів. Це можна зробити завдяки міжнародному співробітництву із зарубіжними партнерами. ВНЗ можуть запозичувати певні технології викладання і модернізувати навчально–виховний процес. Також можна брати участь у різних зарубіжних проектах, науково-практичних конференціях, семінарах, симпозіумах, форумах.[1] Важливою складовою при виборі абітурієнтом закладу освіти є те, що адміністрація університет підтримує та стимулює різні програми обміну, як для студентів, так і для викладачів. Що дасть можливість не тільки дізнатись щось нове, а й обмінятись досвідом та культурними цінностями – розширити кругозір. Також було б корисно брати участь у проектах і програмах міжнародних організацій, а також розроблювати спільні освітні проекту. Наприклад взаємній обмін викладачів на певний термін. Це принесе користь кожному . А саме надасть такі можливості:
- Підвищити свою конкурентноспроможність на українському та міжнародному ринках праці;
- Навчатись в прогресивних університетах країн Європи та Америки;
- Ознайомитись з міжнародним методом викладання певних дисциплін;
- Удосконалити навички володіння мовою, країни, в якій перебуваєте;
- Ознайомитись з культурою та звичаями країни;
- Удосконалити навички крос–культурного спілкування в інтернаціональному середовищі.[2]
Також чудово коли при ВНЗ працюють різні міжнародні студентські організації. Вони не тільки об’єднують студентів, а й поєднують їх за певними спільними заняттями та інтересами.
В загальному прагнення адміністрації зміцнити співробітництво із закладами поза межами нашої країни, а також з різними громадськими організаціями підвищує ефективність навчального процесу та приносить тільки позитивні результати.[1] Міжнародне співробітництво повинне бути невід’ємною складовою кожного ВНЗ, якщо ми хочемо мати якісь зміни в якості освіти та кваліфікації майбутніх працівників.
Ключові слова
Цитування
- Омельяненко Н. А. Міжнародне співробітництво як напрям діяльності загальноосвітнього навчального закладу [Електронний ресурс] / Ніна Андріївна Омельяненко // "Педрада" портал освітян України. – 2014. – Режим доступу до ресурсу: https://www.pedrada.com.ua/article/22-mjnarodne-spvrobtnitstvo-yak-napryam-dyalnost-zagalnoosvtnogo-navchalnogo-zakladu.
- Хрипунов Г. С. Міжнародний обмін [Електронний ресурс] / Г. С. Хрипунов // національній політехнічний університет "Харківській політехнічний институт". – 2018. – Режим доступу до ресурсу: https://www.kpi.kharkov.ua/ukr/mizhnarodni-zv-yazki/mizhnarodnij-obmin
- Омельяненко Н. А. Міжнародне співробітництво як напрям діяльності загальноосвітнього навчального закладу [Електронний ресурс] / Ніна Андріївна Омельяненко // "Педрада" портал освітян України. – 2014. – Режим доступу до ресурсу: https://www.pedrada.com.ua/article/22-mjnarodne-spvrobtnitstvo-yak-napryam-dyalnost-zagalnoosvtnogo-navchalnogo-zakladu.
- Хрипунов Г. С. Міжнародний обмін [Електронний ресурс] / Г. С. Хрипунов // національній політехнічний університет "Харківській політехнічний институт". – 2018. – Режим доступу до ресурсу: https://www.kpi.kharkov.ua/ukr/mizhnarodni-zv-yazki/mizhnarodnij-obmin/
- Омельяненко Н. А. Міжнародне співробітництво як напрям діяльності загальноосвітнього навчального закладу [Електронний ресурс] / Ніна Андріївна Омельяненко // "Педрада" портал освітян України. – 2014. – Режим доступу до ресурсу: https://www.pedrada.com.ua/article/22-mjnarodne-spvrobtnitstvo-yak-napryam-dyalnost-zagalnoosvtnogo-navchalnogo-zakladu.
- Хрипунов Г. С. Міжнародний обмін [Електронний ресурс] / Г. С. Хрипунов // національній політехнічний університет "Харківській політехнічний институт". – 2018. – Режим доступу до ресурсу: https://www.kpi.kharkov.ua/ukr/mizhnarodni-zv-yazki/mizhnarodnij-obmin/